Vidaus vandens kelių direkcija

Toliau gviešiamasi iš Klaipėdos atimti pagrindinę vandenvietę

Aplinkos ministerija trečiadienį surengto pasitarimo metu spaudė Klaipėdos miesto savivaldybę iškeldinti III vandenvietę – esą dėl to, kad ji trukdo pramoginei ir krovinių laivybai Vilhelmo kanalu. Nors bene labiausiai to trokšta Klaipėdos valstybinio jūrų uosto...

Laivybą Nemunu iki marių ir Klaipėdos žada atnaujinti iki 2024-ųjų

Penktadienį Ministrų kabinetui išvažiuojamajame pasitarime su Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) vadovais aptariant laivybos upių keliu gaivinimo klausimus, pakartotas Vyriausybės tikslas – ilgiausią šalies upę dar iki 2024 m. pritaikyti turistams ir krovininėms...

Klaipėdoje sukurtas inovatyvus elektrinis baržų stūmikas

Lietuvos jūrinio klasterio partneriai 2021-uosius palydi pristatydami įgyvendintą ambicingą projektą – sukurtas elektrinis baržų stūmikas įgalina pasiekti nulines CO2 emisijas, o taip pat yra itin svarbus siekiant atgaivinti krovinių gabenimą Nemunu ir plėtoti...

Klaipėdoje domėjosi vidaus vandens kelių būkle

Dvi dienas Klaipėdoje viešėję tarptautiniai vidaus vandenų logistikos ekspertai domėjosi Lietuvos vidaus vandens kelių būkle, Klaipėdos jūrų uostu bei Klaipėdoje Lietuvos SGD klasterio kuriamu unikaliu suskystintomis biodujomis (SBD) ir elektros baterija varomos...

Atvėrė Lankupių šliuzą

Klaipėdos rajono savivaldybė ketvirtadienį pranešė, jog balandžio 24-ąją Vidaus vandens kelių direkcijos laivo „Vytis” įgula atidarė Lankupių šliuzo vartus. Teigiama, kad laivyba Karaliaus Vilhelmo kanale bus galima navigacijos sezonu iki spalio 14 d....

Pin It on Pinterest