viešasis transportas

Vėl pamatavo kreiva liniuote

Paskutiniame rašinyje apie Laisvosios rinkos instituto kuriamus reitingus išreiškiau abejonę, kad šiais metais įstaiga pataisys savo tyrimų metodiką. Liūdna, bet buvau teisus. Savivaldybių viešojo transporto organizavimo pažangumo skaičiavimo metodika liko ta pati,...

Senovės viešojo transporto ekspertai

Prikabintas 1995-ųjų straipsnis – iš tų laikų, kai Klaipėdoje buvo tikra bėda su viešuoju transportu. Šiandienos skaitytojui į akį kris to laiko ženklai: autoriaus visažinystė ir rėksmingumas (tuo metu spaudos stilius mažai skyrėsi nuo dabartinių interneto...

Priemiestiniai autobusai važiuos kitaip

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) praneša, kad kaip ir įprastai, nuo lapkričio priemiesčių maršrutų tvarkaraščius perveda į rudens – žiemos ritmą. Dėl šių metų kalendoriaus kai kurie autobusai nauju tvarkaraščiu važiuos nuo nuo lapkričio...

Klaipėdos viešasis transportas atvažiavo į „Google Maps“

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) įvykdė prieš pustrečio mėnesio duotus pažadus – nuo šiol kelionę Klaipėdoje viešuoju transportu galima suplanuoti naudojant interaktyvaus žemėlapio „Google Maps“ plėtinį „Transit“. Šis įrankis keleiviams padeda...

Viešasis transportas: kodėl sėdau atgal į automobilį

Bandau prisiminti, kada paskutinį kartą teko naudotis viešuoju transportu. Atrodo, lyg tai būtų prieš 20 metų. Mano atminty išlikę seni, supuvę „mikriukai”, raudoni metaliniai komposteriai bilietėliams ir kiti senoviniai atributai. Dabar, įlipus į naują, tvarkingą...

Liguistas noras pagerinti gyvenimą

Seime svarstomas Transporto lengvatų įstatymo pakeitimas, nustatantis 80% transporto lengvatą visiems nedirbantiems pensininkams (dabar galioja 50% nuolaida 70+, 80% nuolaida 80+). Tyros širdies žmonės tegu džiaugiasi (mažiau džiaugsis, kai iki 80 metų turės kas...

Transporto superlengvatoms – trečdalis milijono

Spalio pradžioje peržengėme psichologinę Pradinuko bilietų skaičiaus ribą – dabar jų turime daugiau dviejų tūkstančių ir tas skaičius – dabar jau nežymiai – kasdien auga. Pavasarį Klaipėdos miesto taryba svarstydama galimą Pradinuko bilieto populiarumą įsivertino, kad...

Viešojo transporto geometrija

Aptariant Klaipėdos viešąjį transportą (VT) dažnai paminima, jog jį organizuoti lengviau nei kituose miestuose, mat Klaipėdos gatvių tinklas esąs linijinis, o daugumoje Lietuvos miestų – radialinis. Suprask – trys gatvės mieste, tai ar daug čia proto reikia? Ir taip...

Motorhedai netruko suėsti*

Akivaizdžiai pasitvirtino Spyglio prognozės, kad sunku, oi sunku bus šios kadencijos Savivaldybės administracijos vadovu tapusiam Gintarui Neniškiui dirbti motorhedų apsuptyje. Visgi jis turi prisipažinti, kad netikėjo, jog tik laikinai nuo viešojo transporto šturvalo...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest