Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Transportas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo alternatyvų bei priemonių įgyvendinimo veiksmų plano parengimo nutrauktos. Pasiūlymų pateikimo terminas šiam konkursui buvo net tris kartus buvo atidėtas, o jo organizatoriams teko atsakyti į nemažai klausimų bei savo iniciatyva tikslinti paskelbtus dokumentus.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Šių paslaugų užsakovai – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD), Lietuvos automobilių kelių direkcija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Klaipėdos miesto savivaldybė, Klaipėdos rajono savivaldybė ir Pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo vystymo darbo grupė. 

„AB KVJUD pirkimų komisija <…> pabaigia konkurso pirkimą ir pirkimo procedūras”,- rašoma šią savaitę paskelbtame pranešime. 

Potencialiems konkurso dalyviams buvo kilę klausimų ir dėl galimo sandorio kainos bei kitų parametrų.

Į klausimą, kokiose konkrečiai gatvėse, keliuose turėtų būti sumažintas neigiamas poveikis aplinkai planuojamais sprendiniais, buvo atsakyta taip: „Šiuo metu kroviniai pietinėje uosto dalyje vežami Minijos g., Jūrininkų pr., Šilutės pl., Vilniaus pl., Lypkių g. iki valstybinės reikšmės kelių (A1 ir Nr. 141). Klaipėdos pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo galimų alternatyvų sąnaudų ir naudos analizės studijos tikslas yra sumažinti tiek esamų, tiek ateityje planuojamų krovininio transporto srautų per pietinę Klaipėdos miesto dalį neigiamą poveikį (spūstis, taršą, triukšmą ir kt.) vadovaujantis Uosto bendrojo plano sprendiniais numatyta galimybė įrengti pietinį aplinkkelį.” 

Pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo klausimas buvo iškeltas dar 2022 m. rugpjūčio 26 d. vykusio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdžio metu. Tada buvo nutarta atlikti tokio mazgo sprendinių analizę, „ją pagrindžiant sąnaudų ir naudos vertinimu ir sudarytu priemonių įgyvendinimo veiksmų planu.”

Pernai spalį KVJUD viešai paskelbė viešojo pirkimo techninę specifikaciją. Tuomet planuota, kad ekspertai nagrinės 5 alternatyvas: nieko nedaryti; tiesti pietinį aplinkkelį; „vystyti mišrią sausumos transporto infrastruktūrą: automobilių kelio ir geležinkelio modų derinį” arba tik didinti geležinkelio pajėgumą pietinėje uosto dalyje“, o penktąją alternatyvą gali siūlyti „sąnaudų ir naudos analizės rengėjas”. O praėjusių metų gruodžio viduryje KVJUD paskelbė ir ekspertų, kurie per 6 mėnesius turėtų parengti pageidaujamą studiją, paiešką.

9 Comments

  1. Klp

    Ir vėl, kiek galima š. malti. Statykite greičiau tą aplinkelį jau 30 metų nieko nedarote, tik tauškiate niekus. Kur tai matyta fūras leisti per miegamuosius rajonus (Šlutės pl. Jūrininkų pr., Baltijos pr.).

    Reply
  2. T

    Kaip visada.

    Reply
  3. Vitės kvartale

    Per susirinkimą kur dalyvavo Uosto atstovas ir savivaldybės atstovas. Tomas Meškinis sakė pagal uosta reikės kelia statyti ŽMONIŲ EVAKUACIJAI. TAI KĄ LATAKAS SU MEŠKINIŲ RUOŠIASI METANOLI AR VANDENILI SPROGDINTI? IR KODĖL NUO LATAKO BIZNIO TURI EVAKUOTIS ŽMONĖS???????

    Reply
  4. Vėjo parkui statyti ir netanolio transportavimui

    Kreivys ir šaika, ir kt uosto mafija naikins mūsų miškus, nuodys vandenys kad gaminti ir eksportuoti metanoli ir vandenili. Tai nusikalstama veikla manau prieš Lietuva I Lietuvos žmonės

    Reply
  5. Uosto mafija

    vadovaujantis Uosto bendrojo plano sprendiniais numatyta galimybė įrengti pietinį aplinkkelį.”

    Kur sunaikins 49 gyventojų sodybas

    Reply
  6. Vėjo parkui statyti

    Išvaryti sunaikins 49 sodybas Gentvilas, Kreivys ir šaika

    Reply
  7. Aplinkelis reikalingas

    Kai kuriems verslininkams kad milijonus uždirbti , o gyventojus 49 sodybas išvaryti lauk.

    Reikia tvarkingą normalų kelią daryti, nes jis bus keliems dešimtmečiams. Vėjo jėgainių keliuku neišveši. Turi būti keturių juostų kelias su normaliais spinduliais, nuovažomis”, – sakė V. Šileika.

    Reply
    • Echh

      Žmogau, ar tu supranti, kad tavo ip rodo, kam tu tuos slapyvardžius keitinėji 🤣🤣

    • To ech žmogau , ką siūlai?

      Pritarti nusikalstamai uosto veiklai?
      Gal žmonės nesupranta kad aplinkelis tik vėjo parko dalys vežti….
      Ar uostininkai jau skaito kad visa Lietuvos žemė yra jų?Naikins mūsų miškus, nuodys vandenys kad gaminti ir eksportuoti metanoli ir vandenili. Tai nusikalstama veikla manau prieš Lietuva I Lietuvos žmonės. Pagal Konstitucija žmonės turi duoti pritarimą pavojingai veiklai, o ne uostininkai ką nori ta daro . Paslapčia be gyventojų pritarimo, be viešinimo jau vandenilio gamykla Nemuno g. statys. O kas leido naudoti jiems mūsų vandeni? Ar žmonės leido??? Ar turim vandenilio varomus automobilius?Tai eksportui iš geriamo vandens gamins degalus.Manau tai nusikalstama uostininkų veikla Lietuvoje. Pilnas nesiskaitimas su žmonėmis.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This