Už suteiktą pagalbą – šilti žodžiai ir gardus tortas

Konsultacijos

Daugiabučių aptarnavimo paslaugas teikianti bendrovė „Mano BŪSTAS“ pranešime spaudai dalinasi savo klientės istorija apie surastą išeitį sudėtingoje situacijoje nusipirkus naują butą.

„Šiuo metu savo bute darau remontą ir susidūriau su santechnikos iššūkiais. Kadangi reikėjo keisti nuotekų vamzdį, ėjau pas kaimyną, gyvenantį apačioje, ir su juo derinausi dėl bendro keitimo. Kaimynas, sužinojęs, kad pas mane vyksta remontas, kuris jo netenkina, į savo būstą neįsileido ir man sustojo visi darbai. Visiškai pasimečiau“, – pranešime cituojama ponia Jolanta.

Pašnekovė minėjo, jog santechnikai, kurie buvo atėję įvertinti minėto vamzdžio būklės, nusprendė, jog jis yra avarinės būklės, tad jį reikėjo keisti.

„Kai gavosi tokia situacija, jog kaimynas neįleidžia ir viskas stoja, aš galvojau, kad reikia vėl mąstyti, ką daryti, reikia ieškoti kito sprendimo“, – sako moteris.

Ji kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“, papasakojo apie situaciją ir paprašė, kad įmonė padėtų išspręsti keblią situaciją.

„Santechnikai turėjo įvertinti, koks galėtų būti kitas sprendimo būdas, kad nereikėtų to vamzdžio keisti. Tuomet labai greitai atvažiavo priežiūros inžinierius Dariuš Azevič ir jis pasakė, kad galima naudoti seną vamzdį, reikia pakeisti tik tam tikras detales ir viskas bus gerai. Tada man ir nukrito akmuo nuo širdies, nes viskas, aš galiu toliau veiksmus vykdyti. Nes jeigu būtų viskas užsidarę ties tuo kaimynu, aš būčiau buvusi bejėgė“, – pasakoja Jolanta.

„Klientė kreipėsi pagalbos dėl nuotekų vamzdžio pakeitimo. Sulaukęs skambučio iš kolegos su prašymu, jog nuvažiuočiau į vietą, mielai nuvykau. Atvykęs į vietą, supratau, kad žmonės daro remontą ir nori pasikeisti dalį vamzdyno, tačiau vėliau vyks renovacija, todėl patariau, jog keisti vamzdynų nereikia, nes ir taip bus atlikti renovacijos darbai. Tiesiog pateikiau žmonėms patarimą, pasiūlymą, kaip viską būtų galima susitvarkyti, kad būtų tvarkinga“, – savo ruožtu pasakojo „Mano BŪSTO“ priežiūros inžinierius D. Anzevič.

Naujai įsigyto būsto savininkė sakė besidžiaugianti „Mano BŪSTO“ reagavimo į problemą greičiu.

„Man be galo padėjo tai, kad „Mano BŪSTAS“ labai greitai sureagavo ir iš karto išsprendė mano situaciją. Suprantu, kad įmonė turi labai daug klientų ir gal kartais ne taip greitai yra sureaguojama, bet būtent šiuo atveju žmonės tikrai sureagavo žaibiškai, aš jiems dėl to labai dėkinga“, – kalbėjo Jolanta.

„Žinoma, būna situacijų, kai negali pagelbėti: stengiesi, bet nesigauna. O kai pasiseka, matai, jog žmogus laimingas. Iš tikrųjų labai malonu, kuomet žmogus lieka patenkintas. Taip pat labai malonu, kai klientas padėkoja ir įvertina. O kai įvertina, tai iškart ir nuotaika, ir motyvacija pakyla“, – teigia D. Anzevič.

Tokios greitos pagalbos sulaukusi įmonės klientė sako kitiems  rekomenduojanti naudotis „Mano BŪSTO“ paslaugomis.

„Suprantu, kad ne visada pavyksta sureaguoti laiku, kad pasitaiko žmogiškųjų klaidų, kad klientai turi pastabų, bet atsižvelgus į mano asmeninę situaciją, kaip greitai sureagavo įmonės specialistai, aš tikrai rekomenduočiau naudotis šio daugiabučio administratoriaus paslaugomis“, – sako Jolanta.

Norėdama pradžiuginti jai padėjusius „Mano BŪSTO“ darbuotojus įmonės biure ji ne tik asmeniškai padėkojo priežiūros inžinieriams, bet ir įteikė jiems gardų tortą.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This