Niekur nevedantys dviračių takai – kad būtų ką remontuoti?

Fotoreportažai, Nuomonės

Nesu iš tų, kuri labai keiktų uostamiesčio dviračių takus, nors jais šiltuoju metų laiku naudojuosi gana dažnai. Kaip bežiūrėtum, tačiau dviratininkams skirtų trasų mūsų miestelyje yra gana nemažai, o kai kurios iš jų – net ir labai neblogos.

Visgi vienas dalykas mane ir stebina, ir juokina. Tai keista, įvairiose miesto vietose besikartojanti tendencija, kai pradėtas tiesti dviračių takas staiga nutrūksta pačioje reikalingiausioje vietoje. Tokių trūkių ypač daug yra Taikos pr., apie tai rašiau lygiai prieš metus. Netrūksta jų ir Šilutės plente bei kitose miesto vietose.

Kam skirtas vos 100 metrų dviračių takas, kuris baigiasi ties Irklų g. esančiu socialiniu daugiabučiu? Palmiros Mart nuotr.

Naujausias ir, ko gero, kurioziškiausias pavyzdys galėtų būti naujas dviračių takas Smiltelės gatvės atkarpoje.

Praėjusią vasarą buvo atnaujinta Smiltelės g. dalis, esanti tarp Taikos pr. ir Minijos g.

Šalia jos, maždaug už 100 metrų nuo sankryžos su Taikos pr., atsirado juokingai trumpas dviračio takas, kuris baigiasi ties Irklų g. esančiu socialiniu daugiabučiu. Kam jis skirtas ir koks jo tikslas? Gal specialiai dviratininkams paerzinti?

Nes toliau, juo bandant minti link Minijos g., jau tenka važiuoti arba kelio dalimi, arba šaligatviu, o dar trumpesnė, vos keliolikos metrų tako atkarpa „iššoka” tik ties „Autoaibe”, kitoje gatvės pusėje. Kaip suprantu, tą atkarpėlę nusitiesė patys „Autoaibės” (ar kitos ten esančios įmonės) savininkai, tad jų kaip ir nėra už ką kaltinti.

Kalčiausi šioje situacijoje, mano galva, yra Smiltelės g. atnaujinimo darbų užsakovai, dėl nesuvokiamų priežasčių nematę reikalo šalia naujosios atkarpos nutiesti vos puskilometrio ilgio dviračių taką, kad juo nuo „Molo” prekybos centro būtų galima saugai patekti į Minijos g. esantį dviračių taką.

Palmiros Mart nuotr.

Pastarasis, beje, irgi tradiciškai nutrūksta pačioje reikalingiausioje vietoje, neprivažiavus Naujosios perkėlos – tuoj už Baltijos pr., vedančio į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Tiesa, nuo Naujosios perkėlos pusės liepą prasidėjo dviračių tako ir šaligatvio remonto darbai, tačiau ar būsima atkarpa bus tik fragmentinė, t.y. ar vėl uostininkai susiremontuos jiems priklausančią šaligatvio dalį, ar dviračių takas visgi susijungs su Minijos g. taku toje vietoje, kur jis nutrūksta, sužinosim, ko gero, tik tada, kai darbai bus baigti.

Palmiros Mart nuotr.

Apie tai, jog tolimesnėje Minijos g. atkarpoje iki pat sankryžos su Pilies g. dviračio tako nė su žiburiu nerasi – jau būtų kita kalba.

Tuo metu dėmesio vertu pastebėjimu apie kitoje miesto pusėje – Melnragėje, Vėtros g., esančią ir niekur nevedančią dviračio tako atkarpą mūsų portale dar praėjusių metų spalį dalinosi aktyvi gamtosaugininkė, asociacijos „Žalia banga” pirmininkė Dalia Žukienė.

Savo ruožtu savivaldybės klerkai šią vasarą ėmėsi naujos iniciatyvos – puolė taisyti anksčiau paliktas kliurkas, skelbdami atkuriantys ar remontuojantys vieną po kitos trūkstamas jungtis tarp jau seniau nutiestų dviračių takų.

Kodėl jos savo laiku buvo paliktos, kaip ir minėtoji Smiltelės g. – klausimas retorinis. Gal kad po kelerių metų vėl būtų ką tiesti ir remontuoti?

4 Comments

  1. MArijus

    Gėda!

    Reply
  2. Klaipediete

    Miesto klerkai nevažinėja matyt dviračiais! Kitaip tokiu nesąmonių neišdarinetu! Vaziuoji 200m. tada takas dingsta, po 100 m. ar 300m. vel atsiranda.! ?Tokiu atkarpų atkarpeliu pilnas miestas! ?Būtų juokinga, jei nebūtų gaila dviratininkų, kurie patenka į beviltiškas situacijas. Kai tenka važiuoti gatve ar pėsčiųjų takais. ??

    Reply
  3. Keistenybės

    Dar viena nesąmonė,Taikos pr. dviračių tako ir pėsčiųjų susikryžiavimai,tai dviračių eina dešiniau,po kai kurio atstumo persimeta kairėn, po kelių šimtų metrų vėl dešiniau

    Reply
    • Tokių "susikryžiavimų"

      pilna visame mieste.Ir tai rodo ne ką kitą, o vieningo projekto nebuvimą ir neatsakingą klerkų požiūrį į darbą.Sėdi savo kabinetuose, krapšto nosį ir gadina orą, nes nieko daugiau nemoka.O darbininkai per daug nesuka dau galvos ir padaro kaip jiems patogiau

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Aplinkosauga

Paminėjo Žemės dieną

Tęsiama tradicija pavasario lygiadienį paminėti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje suburiant gausias uostamiesčio moksleivių gretas. Šįkart jaunimo gamtosauginis forumas kviečia ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

Transportas

Prašymas dėl vietų automobiliams – vienu paspaudimu

Pateikti prašymą dėl papildomos aikštelės automobiliams įrengimo klaipėdiečiams bus patogiau. Savivaldybė skelbia, jog jos interneto svetainėje sukurta nauja elektroninė paslauga ...
2024-02-29
Skaityti daugiau

ELTA

Prasideda ilgiausios dviračių tako Smiltynė-Nida atkarpos įrengimas

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pavasarį pradės likusios pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė-Nida atkarpos pro Juodkrantę link Pervalkos, Preilos ir ...
2024-01-22
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This