Svarbu, Temos

Sporto metai: pasitaškė iki galo (23)

Avatar

Martynas Vainorius
2019-01-29


“Atvira Klaipėda” pabandė suskaičiuoti, kiek gi 2018-aisiais Sporto metus nusprendusi minėti Klaipėdos miesto valdžia išleido naujiems, plačiajai visuomenei prieinamiems nemokamiems sporto renginiams ir kiek “investavo” į reklamą bei pompatiską, kuri kartais buvo prieinama tik išrinktiesiems.

“Buvo suorganizuota apie 90 sportinių renginių”, – pustuštėje Žvejų rūmų salėje vykusio uždaro Sporto metų uždarymo renginio metu,  atsiėjusio 19 700 eurų, teigė Savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas. Tačiau direktorius nepaminėjo, kad dauguma jų buvo įvairių sporto klubų surengtos varžybos.

Baigiamuoju Sporto metų akcentu tapo Žvejų rūmų salėje vykęs uždaras renginys, atsiėjęs 19 700 eurų. Martyno Vainoriaus nuotr.

Plačiajai visuomenei skirti nauji nemokami masiniai renginiai atsiėjo 65 410 Eur (jei iš šios sumos išminusuotume Sporto metų atidarymo renginį, iš viso liktų tik 47 442 Eur). Prie komercinių renginių, į kuriuos žiūrovams teko pirkti bilietus – Pasaulio vyrų rankinio čempionato atrankos turnyro ir vyrų krepšinio turnyro ,,Karaliaus Mindaugo taurė“ – organizavimo Savivaldybė prisidėjo 54 728 eurais. Tuo metu reklamai ir uždariems renginiams nepagailėta net 102 tūkst. eurų.

Beje, laimėti Sporto metų konkursus ypač sekėsi N. Ivanausko įmonei „Pramogų burės“ – ji gavo užsakymų už beveik 38 tūkst eurų.

Keturi festivaliai ir du mokami turnyrai

Dalį Sporto metams skirtų renginių organizavimo paslaugų pirko pati Savivaldybės administracija, dalį – jos direktoriaus įsakymu už Sporto metų minėjimo priemonių plano koordinavimą ir organizavimą atsakingu paskirta BĮ Klaipėdos visuomenės sveikatos biuras (KVSB).

Už Dvikovinių sporto šakų, kovos menų ir sunkiosios atletikos festivalio organizavimą Savivaldybės administracija Asociacija irklavimo klubas “Gigas” sumokėjo 11 997 Eur.

Martyno Vainoria nuotr.

Organizuoti Vasaros paplūdimio festivalį, skirtą Klaipėdos miesto gimtadieniui paminėti, KVSB atrinko du subjektus – sportines varžybas už 5 997 Eur organizavo “Gigas”, o kitais organizavimo reikalais už 7 950 eurų užsiėmė N. Ivanausko įmonė „Pramogų burės“.


Už Vandens sporto šakų festivalio Danės upėje organizavimo paslauga KVSB Klaipėdos irklavimo centrui sumokėjo 12 098 Eur.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Dar buvo surengtas žiemos sporto šakų festivalis – jį už 9 400 eurų suroganizavo Klaipėdos apskrities žiemos sporto šakų asociacija “Žemaitijos ledas”.

Tuom plačiajai visuomenei skirti nauji nemokami  masiniai Sporto metų renginiai lyg ir baigėsi. Rugpjūtį dar vyko pirmasis sporto festivalis, skirtas neįgaliesiems, tačiau Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazėje nėra duomenų, kad jo organizavimo paslaugas būtų pirkusi savivaldybė ar KVSB.

Savivaldybė Sporto metais prisidėjo ir prie Pasaulio vyrų rankinio čempionato atrankos turnyro bei vyrų krepšinio turnyro ,,Karaliaus Mindaugo taurė“, į kuriuos žiūrovams teko pirkti bilietus, organizavimo. Pirmajam renginiui už 10 tūkst. eurų buvo išnuomota “Švyturio” arena, o krepšinio renginys surijo net beveik 45 tūkst. eurų: už arenos nuomą sumokėta 20 570 Eur, už renginio organizavimą UAB “SEVEN Live” atseikėti 12 079 eurai, o už renginio techninį aptarnavimą UAB “MEX Pro” pateikė irgi 12 079 eurų sąskaitą.

Prie šių renginių pridėjus 17 968,5 Eur atsiėjusį sporto metų atidarymo renginį, kurį organizavo N. Ivanausko įmonė „Pramogų burės“, iš viso susidaro 120 tūkst. eurų suma.

“Piaras”  – brangus malonumas

Šiek tiek mažesnė suma – 102 tūkst. eurų – susideda, kai suskaičiuoji, kiek Savivaldybės administracija ir KVSB per Sporto metus išleido jų reklamai ir uždariems renginiams.

Išlaidos šia kryptimi prasidėjo jau tada, kai teko sumokėti 10 tūkstančių eurų organizacijai „ACES Europe“, kad ji Klaipėdai suteiktų Europos sporto miesto titulą. Vėliau jau buvo labai susirūpinta šio titulo ir pačių Sporto metų garsinimu.

Sporto renginių anonsams ir projekto reklamai internete UAB „Klaipėdos dienraštis“ ir UAB „Vakarų ekspresas“ gavo po 6442,04 Eur. Vienintelis reklamos per regiono radiją konkurso dalyvis – UAB „Reklamos ekspertai“ (radijo stočių „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „Raduga“ reklamos atstovas) – paslaugas teikė už 15 445 Eur. UAB „RSV projektai“ už 5142,5 Eur ėmė rūpintis reklama ir projekto aktualijų skelbimu per socialinį tinklą „Facebook“, už 7489,9 Eur – reklama per televiziją, dar už 2214,3 Eur ši įmonė sukūrė ir patiekė suvenyrus bei organizavo lauko reklamą. O lauko plakatus sukūrė, gamino ir eksponavo UAB „Savaip“, už šią paslaugą paprašiusi 8923 Eur.

Tai buvo tik pirmoji reklamos porcija. Vėliau buvo nuspręsta, kad reikia ir kitų kanalų. Tad už 1 440 eurų nusipirkta reklamos AB “Lietuvos geležinkeliai” traukiniuose, už 5 000 eurų – iš UAB “Media traffic”, turinčios ekranus autobusuose, ir dar 1 800 Eur sumokėta UAB “Taikos turtas” už garsinės reklamos skelbimą Klaipėdos “Akropolyje”.

Pompastika – tik išrinktiesiems

Jei reklamos rezultatus visuomenė turėjo matyti ar girdėti, tai įsitikinti tuo, kaip išleisti beveik 32 tūkst. eurų, galėjo tik itin siauras ratas.

Nors dėl naujojo Klaipėdos baseino koncesininko – „Švyturio“ areną valdančių verslininkų įsteigtos bendrovės – buvo apsispręsta dar pernai sausį,  birželio pabaigoje vykusią tik išrinktiesiems skirtą šio objekto atidarymo šventę finansavo ne koncesininkas, o Savivaldybė. Ji atsiėjo 11 979 eurus, o šias paslaugas ir vėl teikė N. Ivanausko įmonė “Pramogų burės”.

11 979 eurus atsiėjusį baseino atidarymo renginį stebėjo tik išrinktieji, kurių daugumą sudarė politikai ir įvairūs valdininkai. Martyno Vainoriaus nuotr.

Tokia pat gaida buvo užbaigti ir visi Sporto metai. Sausio 13-ąją  Žvejų rūmuose buvo surengtas uždaras renginys renginys, atsiėjęs net 19 700 Eur. Nepaisant to, jį stebėjo tik pustuštė salė.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Įdomi detalė yra tai, kad kaip ir Vasaros paplūdimio festivalio, skirto Klaipėdos miesto gimtadieniui paminėti atveju, KVSB šio renginio organizavimą išskyrė ir dvi dalis ir rengė neskelbiamas apklausas (įstatymai leidžia iki 10 tūkst. eurų vertės paslaugas ar prekes pirkti ne viešojo konkurso būdu). Surengus tokias apklausas renginio kultūrinę programą už 9 900 Eur parengė VšĮ “Kultūros centras Kūrybos gelmės” (vienintelė dalininkė Sonata Žižienė), o įrangą jam už 9 8oo Eur išnuomojo UAB “Roksina” (akcininkai S. Žižienė ir Henrikas Žižys).

Nei KVSB direktorė Jūratė Grubliauskienė, nei jos pavaduotoja Aiva Dabašinskienė nepateikė jokių aiškių argumentų, kodėl taip buvo išskaidyta vieno renginio pirkimo paslauga.

“Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras vykdydamas viešuosius pirkimus Sporto metų 2018 minėjimo Klaipėdoje renginiams visus pirkimus skaidė į dalis t.y. Žiemos sporto šakų festivalio organizavimas, Vandens sporto šakų festivalio Danės upėje organizavimas, Vasaros paplūdimio festivalio, skirto Klaipėdos miesto gimtadieniui paminėti, organizavimas ir „Klaipėda – Europos sporto miestas 2018“ uždarymo renginio su kultūrine programa organizavimas. Kodėl „Klaipėda – Europos sporto miestas 2018“ atidarymo renginį ir Klaipėdos baseino atidarymo renginį organizavo vienas tiekėjas atsakyti negalime, nes šių renginių pirkimų nevykdėme”, – raštu atsakė A. Dabašinskienė.

Ji informavo, kad dėl renginio organizavimo be VšĮ „Kultūros centras Kūrybos gelmės“ dar buvo apklausta ta pati UAB “Roksina”, pasiūliusi 10 200 Eur kainą, ir VšĮ “Laisvalaikio idėjų centras” (10 890 Eur). O dėl įrangos nuomos be UAB “Roksina” pasiūlymą dar pateikė UAB “Miau muzika” (siūlė 10 769 Eur kainą). Užklausimas esą dar buvo išsiųstas IĮ “Garsena”, bet ji pasiūlymo nepateikė.


2019-01-29

23 komentarai apie “Sporto metai: pasitaškė iki galo”

  1. SUTARČIŲ SU KLAIPĖDOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA SUDARYMO SĖKMĖS PAGRINDAS

    Nori sudaryti pelningą paslaugos pardavimo sutartį su Klaipėdos savivaldybe? Registruok įmonę ir, šiukštu, nevark investuodamas laiko ir lėšų į paskyros Facebook’e registravimą ar, juo labiau, tinklapio kūrimą. Garantuotas receptas. Netikite? Pateiksiu net tris pavyzdžius.

    Pavyzdys Nr. 1:
    Klaipėdos savivaldos 2017 metų spalį sudaryta pirkimo sutartis dėl prekės ženklo ,,Klaipėda laisvu stiliumi“ atnaujinimo paslaugos. Paslaugos teikėjas Tiekėjas: UAB „ALORA“. „Aloros“ vardu sutartį pasirašė konsultantas Mariaus Vaupšas, UAB “Lukrecijos reklama” vadovas. Sutarties vertė: 24’170 EUR. Sutarties tipas: sutartys, sudarytos mažos vertės pirkimams. UAB “Alora” neturi nei tinklapio, nei FB paskyros – kiek keistoka reklamos paslaugas teikiančiai organizacijai. Tačiau yra ką Alora turi, tai net kelis teismo procesus dėl kaltinimų galima korupcija. „Alorai“ vadovauja vienintelis jos akcininkas Eimuntas Silvestras Akromas, kuris 2014 m. rugpjūtį per UAB „Sunra“ buvo įsigijęs kontrolinį dienraščius „Kauno diena“ ir „Klaipėda“ leidžiančios bendrovės „Diena Media News“ akcijų paketą.

    Pavyzdys Nr. 2:

    VŠĮ „Turizmo plėtros institutas“ taip pat neturi nei tinklapio, nei FB paskyros, bet 2015 m. laimėjo savivaldos konkursą (o gal ir nebuvo jokio konkurso:)) parengti Klaipėdos m. turizmo rinkodaros ir komunikacijos 2016-2020 m. strategiją. VšĮ „Turizmo plėtros institutas“ (1 darbuot.). Vadovė Rasuolė Andrulienė. Dirba Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, Turizmo plėtros skyrius, Vyresnioji patarėja, ex Skyriaus vedėja.

    Pavyzdys Nr. 3:
    Martyno Vainoriaus išanalizuota situacija su 2018 metais savivaldos taškytais pinigais Sporto metų renginiams ir viešinimui. Vienas svarbiausių savivaldos pasirinktų partnerių – N. Ivanausko įmonė „Pramogų burės“. Rekvizitai.vz.lt skelbia, kad įmonėje nuo pat 2014 metų 1 darbuotojas. Pabandžiau paspausti ant tinklapio nuorodos – “Šiuo metu atliekame atnaujinimo darbus, netrukus grįšime”..

  2. Sujudo, sukruto liberalų, atsiprašau, erkės… Ir tas laimės vyrukas N. Ivanauskas su savo agentūra, maitinama savivaldybės pinigais. Begalinis puolimas Martynui, portalui rodo, kaip į savo valdžią yra įsikibę visi- tiek miesto liberalai, tiek, jų maitinami rėmėjai. Laikykis Martynai, pateikti faktai- ištis- andidemokratija, pinigai taškomi, skirstomi savireklamai. Ir niekas čia nepaniegta, kad galimai yra didelė grąža… . ir pinigais, ir balsavimu per rinkums Tikrai ne miestui, ne miestiečiams reikalingi šie viswi perkami titulai, renginiai, popastika. Užtat ir tas miestas toks nykus.

  3. Žinot, mūsų laikais viešinimas turi būti CREATIVE, NOT EXPENSIVE. Visiškai sutinku su Martyno pozicija, ji yra ir korektiška, ir akivaizdi bet kuriam klaipėdiečiui, kuris stebi visą šitą tuštybės mugę su didele kantrybe ir vis augančiu nepasitenkinimu. Visi mes esame pakeliavę, visiems šiuo metu prieinama informacija apie gerus ir blogus lėšų panaudojimo pavyzdžius. Lietuvoje jau seniai pastebėjau “padaryk mažai, bet rėk garsiai, atrodys, lyg padariai daug”-praktiką. Tokia praktika yra ydinga, todėl ji greitai buvo pamiršta privačiame sektoriuje, kur išlikimą garantuoja tik gera reputacija, patirtis ir profesionalumas. O štai išrinktieji mūsų vadybininkai vis niekaip negali atsigauti ir pagaliau pradėti žiūrėti į miesto biudžetą ne kaip į asmeninį bedugnį gėrybės ragą, o kaip į projektą, dėl kurio reikalaus ir asmeninės atsakomybės, ir aiškių rezultatų. Kol kas reziume – Klaipėdoje vis dar žmogus nėra visa ko esmė ir priežastis. Užtat su pompastika viskas super. Balsuosiu už darytoją, o ne rėksnį.

  4. Ar mūsų valdžiažmogiai yra pervažiavę per miesto mokyklas ir pasižiūrėję kokie ten dušai ir san. mazgai prie sporto salių, kokiomis sąlygomis po kūno kultūros pamokų vaikai turi maudytis ir t.t.
    Ačiū, Martynai, kad keli į viešumą mūsų valdžios “juodus reikalus”, gi puikiai viską suprantame ką reiškia pirkimai supaprastintos apklausos būdu ir dar tą patį pirkimą suskaidant į dvi dalis…. Nei dūdorius (blėkausiukas), nei buvęs Registrų centro vadovas nėra savo prakaitu uždirbę nei vieno euro, todėl apie racionalų lėšų panaudojimą jiems kaip iki mėnulio…. Jų tikslas ištaškyt lėšas per “savus”, nes nusėda gi mūsų pinigėliai artimiesiems ir giminaičiams.
    Paprastas pavyzdys ar palyginimas, kaip Talino ar Tartu universitetas Estijoje atšventė savo jubiliejų ir kaip atšventė mūsų kažkuris iš Lietuvos universitetų jubiliejų. Mūsų jubiliejaus organizatoriai iššvaistė lėšas pompastikai, fejerverkams ir t.t., o estai jubiliejaus proga prie universiteto pasistatė modernią biblioteką, kuri tarnaus bilekiek….
    Paprastas įrodymas su kuria vieta masto estai, o su kuria mūsų išrinktieji.
    Klaipėdos ženklo kūrimas viską parodė….
    Martynai, laikykis, tave tikrai spaus ir bandys eliminuoti….

  5. Kai “Atvira Klaipėda” visoje šalyje turės savo laikraščius, televiziją, radijo stotį, valdys reklamos stendus ir ekranus traukiniuose, valdys koncertų bei sporto sales ir organizuos jose nemokamus pristatymo renginius, ir jei dar sugebės visur išlaikyti nemokamos infomacijos sklaidą, tada ir pakalbėsime apie biudžeto pinigų taupymą, nelaidant jų “nereikalingam piarui”. O kol kas Lietuvoje (deja, ir pasaulyje) už geros informacijos skleidimą tenka mokėti. Visiems, net Lietuvos valstybiniam (= biudžetiniam) radijui ir televizijai.
    Tiesa, mano žiniomis, “Sporto metų” atveju, daugelis užpirktų žiniasklaidos priemonių taikė nuolaidas nuo 15 iki 85 proc. Tokia vat sistema, Martynai 🙂
    Galim kritikuoti savivaldybę, merą ir visus kitus pasaulio miestus+merus, kurie paklūsta šioms taisyklėms. Bet galima į tai žvelgti kaip į investiciją, į miesto vardo garsinimą. Verslo taisyklė byloja: kiek investuosi, tiek ir uždirbsi. Lengviausia nedaryti nieko. Bet tada tiek ir turėsi.

    • Gerbiamas HM, man atrodo, kad Jūsų argumentai šiek tiek prasilenkia su logika. Kaip gali būti garsinamas miesto vardas to paties miesto spaudoje (ne interneto svetainėse), vietiniame radijuje ir TV bei pačiame mieste pastatant stendus ir iškabinant plakatus bei Klaipėdos “Akropolyje” leidžiant reklamą? Suprantu dėl traukinių, autobusų, kurie važiuoja į kitus miestus – čia miesto reklama, kvietimas atvykti pasižiūrėti.

    • Su logika viska tvarkoj. Info skelbiama buvo ne spaudoje, o patapinti baneriai vietos laikraščių portaluose, kuriuos skaito ne tik klaipėdiečiai, o viso pasaulio lietuviai, besidomintys Klaipėdos miestu.
      Pasirinkta regioninė televizija yra pigiausia ir transliuojama visoje šalyje (beje, buvo ir nemokama reklama per LTV).
      Radijas – populiariausias regione ir girdimas 70 km spinduliu aplink Klaipėdą.
      Stendai mieste – suteikti nemokamai pagal stendų savininkų sutartį su savivaldybe.
      Akropolis – vasaros metu miesto svečių lankomiausias objektas.
      Apie viską pagalvota 🙂

    • Smagu diskutuoti argumentų kalba, juolab kad tai privertė mane atsidaryti sutartis su “Klaipėdos dienraščiu” ir “Vakarų ekspresu”. Iš ties, reklama numatyta tik jų interneto svetainėse. Bet pagal sutartį ta reklama – vienintelis baneris už 6 442,04 Eur kiekvienam. Čia Jūsų nuomone viskas ok, nerealus miesto garsinimas ir efektyvus mokesčių mokėtojų pinigų panaudojimas? Mažytė smulkmena – sutartyje “Klaipėdos dienraštis” įsipareigojo banerį skelbti portale ve.lt 🙂 Matyti, kaip labai abi sutarties pusės susirūpinusios tinkama ir efektyvia informacijos sklaida 🙂 Stenduose skelbiamų plakatų sukūrimas kainavo beveik 9 000 Eur.

  6. Palaukite Jaunimo sostinei jau buvo išleista 100 tūkst, o čia tik pasiruošimas, kai prasidės darbas bus milijonai padalinti šokolado vonioms rankšluostiniams ir panašiems renginiams be pridėtinės vertės, o jaunimo organizacijos taip ir negaus žadėtų patalpų veiklai, didesnių pinigų savo iniciatyvoms. Aišku, kad ne visos jaunimo organizacijos stiprios, bet reikia sukurti įrankių jas stiprinti ir padėti plėtoti veiklą bei skatinti savanorystę ir jaunimo užimtumą

  7. Maža pastaba Palmyrai,gal paviešinkit ,o kiek skaitančių tą “Atvirą Klaipėdą”,tada ir paaiškės kodėl jums neverta mokėti už reklamą…

    • Pavydu, jei jau skaitote AK, tai turėtumėte žinoti, kad mes niekada ir nepasirašysime tokių viešinimo sutarčių nei su viešuoju, nei su privačiu sektoriumi, kaip likusi žiniasklaida. Skelbiame tik politinę reklamą rinkiminiu laikotarpiu. Ir mes nieko neslepiame – nei savo finansų, nei lankomumo. VE leidėjas, neseniai kreipdamasis viešu raštu į miesto valdžią ir prašydamas skirti 150 tūkst. eurų per metus, teigė, kad ve.lt per mėnesį sulaukia 650 000 skaitytojų. Tai mes kol kas esame apie 11 kartų mažesni, bet ir jaunesni 27 metais 🙂

  8. Martynai -teisuoli,
    gal galite įvertinti kiek kainavo jaunųjų sportininkų sportininkų ir jų tėvų emocijos startuojant viešose ir naujose erdvėse ? Kiek kainavo masinių sportinių renginių grąžinimas į Dangę , pajūrį , ledo areną, 100 irkluotojų trispalvė Lietuvos šimtmečiui ir kitos naujovės parodžiusios ,kad galime sportuoti ir atrasri save naujose erdvėse ? Tam sporto metai ir buvo skirti. Gaila ,kad to nepastebįjote.

    • Ponas, Algirdai, ar visų tų investicijų į sporto infrastruktūrą nebuvo galima padaryti už 10 000 Eur nenusipirkus Europos sporto miesto titulo? Asmeniškai aš labai džiaugiausi vandens sporto festivaliu Dangėje. Kainavo 12 000. Padalinkime 102 000 Eur “piaro” pinigų iš tos sumos ir kiek dar tokių renginių su puikiomis emocijomis dalyviams ir žiūrovams būtų išėję? Beveik devyni, ar ne? 🙂

  9. Čia tik gėlytės, tie sporto metai, Šviesų festivalis kainuos apie 250 tūkst. – už tris dienas. Va čia tegul pasidomi, kaip per kelias dienas galima tokią sumelę išleisti ir ar ne geriau iš tiesų skirti tam pačiam sporto populiarinimui jaunimo tarpe, o ne į orą pinigėlius paleist. Sporto renginiams pernai tokia suma buvo išleista per visus metus, pats žurnalistas straipsnyje rašo 😀

  10. Man patinka, kad Klaipėdos vardas skamba plačiai po Lietuvą ir Europą, kad sportininkai sulaukia dėmesio ir jiems padedama reklamuojant varžybas. Ir kad vietiniai renginių organizatoriai bei reklamos gamintojai gali pasireikšti ir padėti garsinti mūsų nuostabų miestą. Žiniasklaida nemokamai rašo tik tai, kas blogai. O už gerų žinių skelbimą (reklamą) tenka mokėti. Išleista daug ar mažai? Ne tas klausimas. Išleista prasmingai, ar ne? Taip turėtų būti klausiama. Mano nuomone – prasmingai ir tikrai profesionaliai.

    • Maža pastaba- “Atvira Klaipėda” NEMOKAMAI rašė apie VISUS Sporto metų renginius 🙂

    • Rašėte ne apie visus, o tik apie tuos renginius, kuriuos norėjote. Beje, pradėjote (ir baigėte) tuo, kad aprašėt esą per daug pinigų kiti jūsų kolegos gavo. Labai pozityvu ir geranoriška 🙂

    • Gerbiamas HM, visada nemokamai skelbiame visą su Klaipėda susijusią informaciją (jei tai tik nėra tiesioginė reklama – apie kokius nors išpardavimus ar panašiai), kurią tik gauname. Tad viską, ką Savivaldybė, turinti savo PR specialistus, ar Klaipėdos visuomenės sveikatos biuras atsiuntė – viską paskelbėme. O ir patys dalyvavome kur tik negausios jėgos leido ir dažnai paskelbdavome greičiau, nei už tai gavusieji mokesčių mokėtojų pinigus. Aš tikrai prieš tai, kad žiniasklaida gautų pinigus už tai, ką ir taip turi pranešti. Aš už tai, kad tie 102 000 būtų pavirtę tokiais renginiais kaip visi minėtieji festivaliai – vandens sporto, paplūdimio, žiemos, nes tai iš tiesų buvo šventės ir dalyviams, ir sportininkams. Ar dėl to, kad mieste buvo gausu plakatų ir reklaminių laivelių sporto dvasios buvo daugiau? Baseino atidarymo šventės VIP’ams koncesininkas negalėjo padaryti savo lėšomis? Kodėl “žvejukuose” buvo uždaras, o ne visai visuomenei skirtas renginys?

    • Tikrai gerbtinas požiūris “Aš tikrai prieš tai, kad žiniasklaida gautų pinigus už tai, ką ir taip turi pranešti”. Tačiau jis toli nuo realybės. Per šimtmečius susiformavo praktika, kad žiniasklaida yra verslas ir praneša tai, ką nori pranešti. Arba praneša tai, už ką jai sumokama. Žiniasklaidos priemonių valdytojai tik nubrėžia ribas, už kokias paslaugas jie ima pinigus. O dėl Sporto miesto kampanijos, tai čia tik požiūrio klausimas: viešinti, neviešinti ar mažiau viešinti. Retai pasitaiko, kad gerą daiktą nusiperki pigiai arba gauni dykai. Su viešinimu tas pats – nori dėmesio, turi jį sukurti ir invvstuoti į informacijos sklaidą. Būtų visa žiniasklaida tokia kaip AK – tikrai nereikėtų pinigų piarui 🙂 Bet kol kas yra kaip yra.

    • Realybę kuriame/keičiame patys. Todėl su komanda ir sukūrėme “Atvirą Klaipėdą” bei siūlau bendruomenei prisėdėti prie tokios kaitos.

      Vienas dalykas, kai žiniasklaidos valdytojai brėžia ribas privačiam sektoriui, kokias naujienas iš jo skelbti, ir visai kas kita, kai iš viešojo sektoriaus prašo sumokėti mokesčių mokėtojų pinigais už informacijos, kuri ir taip būtų aktuali jų skaitytojams (šiuo atveju apie Sporto metų renginius), skelbimą.

      Kaži, kas tokiu atveju labiau būtų nukentėję, jei žiniasklaida, negavusi pinigų, principingai nebūtų skelbusi žinių apie Sporto metų renginius – ar tik ne tų pačių žiniasklaidos priemonių skaitytojai, klausytojai, žiūrovai? Ir jei jie negautų pageidaujamos informacijos, ką jie darytų? O Savivaldybei manau, kad šiame skaitmeniniame amžiuje tikrai nebūtų sunku įveikti tokį galimą informacijos sklaidos boikotą – reikia tik noro atsakingai elgtis su mokesčių mokėtojų pinigais ir bent trupinio fantazijos.

  11. Čia tai tik gėlytės, Kultūros sostinės atidarymas ar ne 80 tūkstančių buvo iššvaistyta, kas ten darė nepamenu, ar tik ne Agnija Šeiko? STT reiktų perkrėst ir šituos.

  12. Gėda valdžiai ir pagarba Atvirai Klaipėdai už tikrą žurnalistiką. Straipsnis iliustruoja dabartinės valdžios politiką – įvaizdis yra viskas, nauda žmogui – niekas. Rinkėjai, prisiminkite šį ir panašius straipsnius rinkimų dieną

  13. Tas pats ir su kultūros sostine, ten Šeiko švaistėsi, kada šitas mūsų meras Grubliauskas pagaliau bus išspirtas ir kada jis atsakys už savo kenkimą miestui? Kada baigsis šitie “nemokami” už labai brangiai? Klaipėda – atsibust laikas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt