Spygys puikiai prisimena, kaip dar būdamas vicemeru prieš keletą metų miesto darnaus judumo krikštatėvis Artūras Šulcas nepabūgo viešai pareikšti, kad prie Klaipėdos ribų reikėtų statyti užkardus ir riboti patekimą tų ratuotojų, kurie tik miega priemiesčiuose, o visą taršą trumpindami miesto infrastruktūros tarnavimo laiką palieka Klaipėdoje. Ir šiandien jau tapo visiškai aišku, kodėl tokios kalbos tada ir liko tik kalbomis. Pasirodo, postas tada buvo netinkamas.
Būdamas vicemeru Klaipėdoje iš esmės esi tik vienas iš 31, kuriam dažniausiai vieną kartą per mėnesį suteikiama teisė mygtukus paspaudyti, o kas iš to gausis, būdamas vicemeru nelabai sukontroliuosi. Visai kas kita – mero patarėjo pareigos ir dar tokia aplinkybė, kad Savivaldybės administracijos vairas dabar yra viešojo transporto šoferio rankose. Tad ir rezultatų ilgai laukti neteko.
Joniškės gatvė jau uždaryta, Liepų – po truputį siaurinama. Tuoj pradėsim sankryžos įrenginėjimą Tilžės gatvėje, Šilutės plento remontą nuo Rimkų pusės, užtversim Tauralaukį, pridedam dešimtmečio projektą Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus sankryžoje, ir lieka tik tokia smulkmė kaip užkardai ties garsiuoju park and ride Liepojos gatvėje bei Skautų gatve Giruliuose.
1. Laivas SŪDUVIS stovės prie Pilies tilto, Dangės kairėje krantinėj. REGATOS vietoj.
2. Laivas „SŪDUVIS” bus „UŽKONSERVUOTAS”, o ne „NURAŠYTAS”.
Tiems, kas skaito komentarus tinklaraštyje ir jau žino kur stovi Smiltynėje „NURAŠYTAS” laivas „KOLYMA”,
rekomenduojame nuvykti dar į Klaipėdos geležinkelio stotį ir apžiūrėti „UŽKONSERVUOTĄ” juodą garvežį… …
Bet deklaravo, kad politinės karjeros niekada nebesieks…. Pažiūrėsim… Tyli kiaulė, gilią šaknį knisa……
Kiek Gintaras Neniškis garbingas, tieik šitas tipelis – apgailėtinas bailys.
Dar pamiršote, juk žadėjo Baltikalnio gatve istiesinti.