Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-08-19 |
„Nusikalstamu aplaidumu laikau tai, kad praeitais metais savivaldybė nepanaudojo miestiečių gerbūviui virš 31 milijono eurų, kai už šiuos pinigus buvo galima išspręsti eilę miesto problemų“, – 2020-ųjų balandį dienraščiui „Vakarų ekspresas“ rėžė tuomet opozicijoje buvęs Arvydas Vaitkus. O dabar jo paties vadovaujama Klaipėdos savivaldybė per pirmą šių metų pusmetį nepanaudojo net 37,985 mln. Eur (asignavimų planas įvykdytas 79,2 %).
Šiuo metu atostogaujantį A. Vaitkų pavaduojanti vicemerė Vaida Raugelė penktadienį pateikė miesto Tarybai informaciją apie 2024 m. pirmojo pusmečio Klaipėdos miesto savivaldybės biudžeto vykdymą.
Minėtajame 25 lapų apimties dokumente rašoma, kad pajamų planas yra įvykdytas 104,8 % – planuota gauti 182 mln. eurų pajamų, o gauta 8,761 mln. eurų daugiau. Planus viršijo gyventojų pajamų, paveldimo turto, aplinkos teršimo mokesčių surinkimo rodikliai. Mažiau nei planuota gauta žemės ir nekilnojamojo turto mokesčio.
Praėjusią kadenciją būdamas opozicijoje A. Vaitkus ne kartą kartojo, jog savivaldybė per daug reikalauja pajamų iš savo valdomų įmonių.
„Kėliau ir toliau kelsiu klausimą dėl savivaldybės įmonių pelningumo, nes nustatytas šių įmonių bendrasis siektinas pelningumas virš 30 proc., mano vertinimu, yra socialiai neteisingas klaipėdiečių atžvilgiu, nes jiems mokant už šilumą, vandenį, šiukšlių išvežimą ir t.t. reikia sumokėti tą perteklinę pelno maržą“, – 2020-ųjų balandžio pradžioje jis teigė „Vakarų ekspresui“.
„Iki šiol niekaip nesuprantu, kodėl Savivaldybė reikalauja iš jai pavaldžių įmonių turėti daugiau kaip 30 proc. bendrąjį pelningumą. Norėdamos pasiekti tokį pelningumą, tos įmonės turi vienintelį šansą – apkrauti mokesčiais klaipėdiečius. Tai labai didelis pelningumas, apie jį gali svajoti dauguma verslo įmonių ne tik Klaipėdoje, Lietuvoje, bet ir pasaulio mastu. Nesiruošiu nuleisti rankų. Apie tai kalbėjau jau ne per vieną Finansų ir ekonomikos komiteto posėdį. Manau, kad tų įmonių pelningumas turėtų balansuoti ties amortizacinių atskaitymų riba, galėtų turėti tik kelis pelningumo procentus, kad įstengtų daryti einamuosius remontus ar patenkinti kitus savo poreikius. Manau, kad Naujajame turguje smulkiesiems verslininkams uždėti labai dideli nuomos mokesčiai. Turime kalbėti ir apie bendroves „Klaipėdos vanduo“, „Klaipėdos energija“, apie šiukšlių išvežimo kainas ir t. t.“, – po keleto savaičių kartojo A. Vaitkus tam pačiam dienraščiui.
Kad neturėtų būti „didžiulio pelningumo reikalavimo iš savivaldybės įmonių, reikia palikti tik tiek, kiek reikia išgyventi ir resursą investuoti“ jis kartojo ir pernai kovą surengtų debatų su į antrą mero rinkimų turą patekusiu Audriumi Petrošiumi metu.
O dabar minėtoje ataskaitoje nurodoma, kad kitų pajamų planas viršytas 119,9 % arba 3,14 mln. eurų. Iš šios sumos liūto dalį sudaro būtent savivaldybės įmonių sumokėti dividendai – jų gauta net 1,912 mln. Eur daugiau nei planuota.
Beje, su tokia politika nesutinka net ir kai kurie mero komiteto nariai. Dar 2023-ųjų pabaigoje Leonas Makūnas mestelėjo, jog reikalauti iš „Klaipėdos energijos“, kad 70 proc. nuo paskirstytino pelno 2024-2026 metais turėtų būti skirta dividendams, kaip nurodoma A. Vaitkaus pasirašytame lūkesčių rašte, yra absurdiškas ir neracionalus požiūris.
„Palaikau Leoną“, – tada pareiškė ir kitas mero komandos narys Arūnas Tuma, išdėstęs, kad įmonė turi daug kur investuoti.
2024 metų pirmojo pusmečio savivaldybės asignavimų planas siekė 182,288 mln. Eur, o jo įvykdymas – tik 144,3 mln. Eur (nepanaudota 37,985 mln. Eurų, planas įvykdytas tik 79,2 %).
Panašius praėjusios kadencijos miesto valdžios veiklos rezultatus tuomet opozicionieriumi buvęs A. Vaitkus vertindavo ir gana aštriai, ir pašaipiai.
„Nusikalstamu aplaidumu laikau tai, kad praeitais metais savivaldybė nepanaudojo miestiečių gerbūviui virš 31 milijono eurų, kai už šiuos pinigus buvo galima išspęsti eilę miesto problemų“, – 2020-ųjų balandį dienraščiui „Vakarų ekspresas“ rėžė tuomet opozicijoje buvęs Arvydas Vaitkus.
„Kalbant apie miesto biudžetą, 2019 metais nebuvo panaudotas apie 31 milijonas, o 2020 metais – maždaug 20 milijonų eurų. Matematika paprasta – pinigų biudžete buvo daugiau, nei panaudota. Kaip sakė vienas klasikas – „Kisa, kam tau pinigai, jei neturi fantazijos kaip juos išleisti“?“ – 2021-ųjų vasarį „Atviros Klaipėdos“ rubrikoje „Politikų tribūna“ paskelbtame tekste dėstė jis.
2022-ųjų kovą, svarstant tuometinio mero Vytauto Grubliausko metinę ataskaitą, A. Vaitkus pareiškė, jog miestą yra apėmusi „ilgalaikė stagnacija” – 2021 m. liko nepanaudota 19 milijonų eurų, „nors buvo daug nuskriaustų, finansavimo negavusių sektorių“.
Minėtoje ataskaitoje rašoma, kad Susisiekimo sistemos priežiūros ir plėtros programoje nepanaudota per 3,25 mln. eurų. Tarp šioje srityje neatliktų darbų yra darnaus judumo priemonės Taikos prospekte, nes užsitęsė projektavimo procedūros; žvejybos produktų iškrovimo vietos prie Pilies tilto įrengimas (atidėtas viešasis rangos darbų pirkimo konkursas); sustabdyti Smiltynės g. kapitalinio remonto ir kranto tvirtinimo projektavimo darbai; Sportininkų gatvės šaligatvių remontas (užsitęsė pirkimo procedūros); tas pat nutiko ir su šaligatvių įrengimu Tauralaukyje ir kt. Per 1,4 mln. eurų iš šios programos buvo nesumokėta už Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų rekonstrukcijos darbus, nes vis dar nebuvo gauti visi statybos užbaigimą patvirtinantys dokumentai.
Nepajudinti gulėjo ir beveik trys milijonai eurų, skirtų Miesto infrastruktūros objektų priežiūros ir modernizavimo programai. Čia užsitęsė bei buvo sustabdyti nedetalizuotų daugiabučių kiemų automobilių stovėjimo aikštelių projektavimo ir įrengimo darbai bei viešieji pirkimai; vėluoja viešieji pirkimai dėl Danės skvero fontano remonto darbų; užstrigo ir kapinių priežiūros bei infrastruktūros atnaujinimo darbų pirkimas; „užtruko dokumentų parengimas“ dėl viešųjų pirkimų Danės upės ir Smiltynės krantinių remontui; neįvyko pirkimas dėl viešųjų tualetų įrengimo, remonto, priežiūros ir nuomos; „nespėta įrengti vaizdo kamerų Baltijos pr. požeminėse perėjose“ ir kt.
Daugiau nei milijono eurų nebuvo skirta kultūros ir meno projektų daliniam finansavimui, nes „užsitęsus kultūros ir meno dalinio finansavimo tvarkos pakeitimų derinimui, projektų finansavimo konkursas paskelbtas vėliau“. Šioje kultūros plėtros programoje vėluoja ir buvusio centrinio pašto pritaikymo koncepcijos parengimas, nes „užtruko techninės specifikacijos derinimas ir viešojo pirkimo vykdymas“.
Ugdymo proceso užtikrinimo programai vykdyti nepanaudota net 19,172 mln. Eur. Iš jų 12 mln. sudaro nepanaudotas darbo užmokestis ir nesumokėtos socialinio draudimo įmokos. Arti pusės milijono nepanaudota švietimo įstaigų remontui „dėl užsitęsusių ar neįvykusių viešųjų pirkimo procedūrų“. 596,4 tūkst. Eur nepanaudota Tūkstantmečio mokyklų programos įgyvendinimui dėl užsitęsusių viešųjų pirkimo procedūrų, pavėluotai gautų sąskaitų. Beveik milijonas neišleistas naujajai mokyklai „dėl užsitęsusių statybos darbų baigimo dokumentų tvarkymo“, dar beveik 300 tūkst. Eur neišleista, nes neįvyko konkursai šiai mokyklai reikalingai įrangai, baldams, vadovėliams, informacinių sistemų įrangai, įėjimo/išėjimo ir liftų kontrolės sistemai.
Laiku nebuvo panaudota ir 100 tūkst. eurų, skirtų vasaros poilsio organizavimui: „dėl užtrukusių paraiškų vertinimo, sutartys buvo pasirašytos vėliau nei planuota“.
Aplinkosaugos programoje nepanaudota beveik milijonas eurų, tačiau didžiąją dalį čia sudaro vis dar neišleisti 728,3 tūkst. Eur už ties geležinkeliu jau įrengtas triukšmo mažinimo sieneles. Šioje programoje yra sustabdyti dviračių ir pėsčiųjų takų remonto Herkaus Manto gatvėje, ties viaduku, projektavimo darbai, nes sprendžiamas nuotekų tinklų įregistravimo klausimas.
Užsitęsę yra ir Melnragės parko rytinės dalies įrengimo projektavimo darbai. Buvo nukeltos Dangės pakrantės šlaito erozijos ir jos padarinių šalinimo pirkimų procedūros.
Su visa biudžeto vykdymo ataskaita galima susipažinti čia.
Aplankeme daug lietuvos miestu,nazesni miestai turi grazius parkus ,fontanai veikia ir ne vienas,Klaipeda merdi,nera kur nueiti
Gyvenkite mieste,nereikės važineti kiekv dieną už miesto pirmyn atgal.Mažiau dejuosite dėl užmiesčio.
TIPINIS VALSTIETIŠKAS POPULISTAS. GATVĖS NETVARKOMOS , NUO RIMKU Į KLP KOKIA GATVE NET ŠALIGATVIO NĖRA ???
Tipinis budulistas su ” aukštesniu išsilavinimu ” , kuriam reikia šaligatvio ten kur vaikšto jis . Šaligatvių yra ir Rimkuose ir Jūrininkų prospekte . Šaligatvis ” dingo ” išrinkus meru Vaitkų ?
Labai daug darbų mieste matau. Ir tikrai laikausi nuomonės, kad šis puolimas merui niekuo nepgarįstas.
Ką konkrečiai matote?
matau, kad pats dėl ” aukštesnio išsilavinimo ” , nematote ir nežinote nieko . Todėl pradėkite nuo savęs , o ne kiti turi pačiam aiškinti . Be pagarbos .
Net nebejoju ,kad senų šaligatvių trinkeliu keitimas i naujas labai svarbu….. kaip visa tai iš esmės jokios problemos nesprendžia tik,,deginami” miesto pinigai.
Sitiek lesu nepanaudota, o iki namu turiu vaziuoti zvyrkeliu. 21amziaus Klaipedoje!
Pradžiai pabaikite bent Jakų Žiedą !
taip visiškai nesusigaudyti ….ne merai Jakų žiedą remontuoja 🙂 prašykite konservatorės premjerės Šimonytės vyriausybės ministrų 🙂
TIES JAKŲ SANKRYŽA – POKYČIAI
2023-11-16 Klaipėdos vadovas A. Vaitkus Susisiekimo ministerijai buvo išdėstęs siūlymą, kaip būtų galima spręsti automobilių spūsčių klausimą Jakų žiedinėje sankryžoje. Atsiradus papildomai juostai, dalis transporto srauto suktų į papildomą juostą ir įsilietų į nuovažą, vedančią Tilžės gatvės link.
„Mūsų siūlymas niekur nedingo. Priešingai. Turėjome didelį susirinkimą prezidentūroje, kalbėta apie Lietuvos kelių būklę, apie situaciją. Aš išsakiau savo nuomonę. Pratęsėme diskusijas apie situaciją Klaipėdoje, aptarėme ne tik Jakų žiedinės sankryžos, bet ir kitų transporto mazgų išvystymo klausimus“, – tikino A. Vaitkus.Atvažiuojantieji į Jakų žiedinę sankryžą nuo Šilutės pusės taip pat turi stovėti ilgose kamšatyse.
„Reikėtų spręsti pralaidumo klausimą. Toje pusėje įsikūrusi didžiausia Vakarų Europoje sodų bendrija. Kaip tikino bendruomenės atstovai, 90 proc. sodų gyventojų yra susiję įvairiais ryšiais su Klaipėda arba čia dirba. Sutvarkius Lypkių gatvę, pervažiavus Pramonės gatvę, išvažiuojama į kelią Nr. 141, Klaipėda–Šilutė. Ateityje transporto srautas čia turės dinaminį augimą“, – problematiką aiškino A. Vaitkus.
Todėl, uostamiesčio mero manymu, Jakų žiedinę sankryžą būtina užbaigti.
Gerb.miesto burmistrui susikote atostogas.
Vaitkau! kur zadetas aplinkelis i Dituva per Zardes kaima ? pries rinkimus ir kelias i menuli
domėtis reikia pačiam ! ___Arvydas Vaitkus sostinėje priminė, kad yra ir Klaipėda (1)
Darius Čiužauskas, VE.LT
2023-05-30_____2024-05-02
Pradedamos Klaipėdos pietinio aplinkkelio projekto planavimo procedūros____Susisiekimo ministerija duoda startą Klaipėdos pietinio aplinkkelio planavimo pradžiai – šią savaitę susisiekimo ministras Marius Skuodis pasirašė Vyriausybės nutarimo projekto teikimą dėl Klaipėdos pietinio aplinkkelio, kuriuo siekiama pradėti rengti šio valstybei svarbaus projekto susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą. Šis teikimas jau perduotas Vyriausybei.
Išvažiavimus įvažiavimus į miesta sutvarkykit kadanors, ir smarve iš dumpių likviduokit, kiek kartų kartoti?
Rezultatai visų politikų yra ir bus panašūs. Supermenai neegzistuoja. Rezultatai labiausiai priklauso nuo adminsitracijos ir biudžetinių įstaigų darbuotojų – kokie jie yra, kaip jie motyvuojami atlikti savo darbą, tokie ir bus pasiekimai. Todėl geresnius rezultatus gali pasiekti tik tie valdžioje esantys politikai, kurie turi aiškią viziją bei strategiją, geba laikytis jos kurso, moka sutarti su komanda, moka bendradarbiauti, skatina darbuotojų iniciatyvumą ir asmeninę atsakomybę už rezultatus. Kitaip bus tik pravalas.
Tai kad prie Vaitkaus visos procedūros prailgėjo nuo kelių iki keliasdešimt kartų.
gali nesuprasti tik nevykėliai, nes tekstų neskaito, o antraštė skirta manau tik tokiems 🙂 Dėl požeminio garažo pagal sutartį skirto Muzikiniam teatrui . A.Vaitkus politikoje nuo 2019 m !!!
2016 m. birželį klausimui atkeliavus į miesto Tarybos kolegiją, pastaroji be didelių diskusijų irgi pasisakė UŽ variantą, kai aikštė neužstatoma, o po ja įrengiama požeminė stovėjimo aikštelė.______2018 m. miesto Taryba PRITARĖ SUTARČIAI SU Klaipėdos valstybiniu muzikiniu teatru, pagal kurią ĮSIPAREIGOJO iki 2021 metų I ketvirčio po Atgimimo aikšte įrengti rekonstruojamam teatro pastatui reikiamas 116 automobilių stovėjimo vietų.
Taigi, mero troliai,pirmyn, tik turékit ir protelio trolindami
Vartykite teksta kaip norite, bet Vaitkus eilinis pazadukas.
Lėšų panaudojimas vėluoja, bet ar meras kaltas dėl to? Skaitykim, straipsnyje nurodytos priežastys: užsitęsė procedūros, sustabdyti projektavimo darbai, negauti dokumentai, vėluoja viešieji pirkimai, užtruko darbų pirkimas ir t.t., ir pan. – o juk tai ištisai biurokratinės kliūtys! Kalta perteklinė biurokratija, valdininkų gausa, nerangumas, nekompetencija ir dar daugybė dalykų, kuriuos tik pradėjau vardinti. Ar dėl visų jų kaltas meras? Gal ir kaltas, kad iškart nepuolė kaip vilkas draskyti valstybės ir savivaldybės biurokratų, bet ar tai jo jėgoms?
Beje, meras kaltas, bet atvirkščiai – dėl numatyto lėšų iššvaistymo Atgimimo aikštės garažui. Taip gražiai pareiškęs „Stop absurdiškiems projektams ir lėšų švaistymui!”, Vaitkus netrukus pasirodė esąs toks pat tauškalius, kaip ir jo pirmtakas.
Klaipėdos muzikinis teatras gražėja, bet požeminio garažo projektas buksuoja: jį vadina mistiniu
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilnojamasis-turtas/2023/02/02/news/klaipedos-muzikinis-teatras-grazeja-bet-pozeminio-garazo-projektas-buksuoja-ji-vadina-mistiniu-25974894
Kas pasirašė sutartį ! ? ____Kaip BNS informavo Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras, automobilių stovėjimo vietos yra būtinos norint įteisinti pastatą. „Savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti 116 vietų, sutartis galiojanti. Mes tikrai tikime, kad savivaldybė tą įsipareigojimą įvykdys. Turėjome darbinį pasitarimą ne taip seniai, detaliai aptarėme situaciją“, – informavo teatras.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilnojamasis-turtas/2023/02/02/news/klaipedos-muzikinis-teatras-grazeja-bet-pozeminio-garazo-projektas-buksuoja-ji-vadina-mistiniu-25974894
Taip, be abejo! Argumentų turi tiek ir tiek! Sutartis su Muzikiniu – ne dešimt Dievo įstatymų. Kaip ir visas žmogaus sudarytas sutartis jas galima keisti, dėl jų derėtis, jų nevykdyti ar nutraukti. Tuo labiau, kad sutartis palaiminta ne miesto Tarybos, o tiktai Tarybos kolegijos. Miestiečių apklausa pritarė tiktai aikštės paviršiaus sutvarkymui.
dažnai galvoju panašiai kaip Jūs, bet tas šabloniškas ” kaltas ne tas , kuris pasirašo sutartis , o tas kuris privalo jas vykdyti ” manęs nežavi ir aš nesutinku . Kaip man ne argumentas Dievo įsakymai, nes jie” neturi įvertinimo euru ” . Manau sutarties nematėme nei aš , nei Jūs ir kas gali ar kiek gali kainuoti būti jos nesilaikant .
skaičiau mero interviu kuriame buvo ir paminėtos aplinkybės dėl požeminio garažo Muzikiniam teatrui pagal sutartį . Galimybės rinktis nebuvo !!!! ____Neišvengiamas dalykas yra požeminė parkingo aikštelė, nes toks įsipareigojimas priimtas statant naują Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro dalį. Nebuvo galimybės rinktis, tai buvo neišvengiamybė.
O kas kaltas? Nejuokinkit. Kai atleidžiami darbuotojai dešimtimis, kai kuriuose skyriuose vos ne po pusę skyriaus, ko reikia tikėtis? Tuo labiau, kad patys apsistatė biuroktratinėmis procedūromis. Jei seniau adresus suteikdavo per 3 dienas, dabar tenka laukti mėnesį. Ir čia vienas iš pavyzdžių.
Kolchozo klestėjimo metas. Sveikinimai klaipėdiečiams!
iki šiol dergiasi rusiškai . Sveikinimai .
Lietuvininkų aikšte. Sugalvojo valdžia Baltijos viešbučiui ir Klinicus.
Garažus statys manau sau už mūsų pinigus, bjaurodamin aplinka
Tas požeminis parkingas Tumai , Klaipėdos viešbučiui manau yra nusikalstamaą veikla.
Kokie nevykėliai bemoksliai komentuoja . A.Vaitkus politikoje nuo 2019 m !!! O požeminį garažą ” palaimino ” 2016 m miesto taryba!!!! Kas tuo metu buvo tarybos dauguma, administracijos direktorius ? Vėl nežinote ? 🙂 Toje pačioje AK yra puikus tekstas KADA ___2016 m. birželį klausimui atkeliavus į miesto Tarybos kolegiją, pastaroji be didelių diskusijų irgi pasisakė už variantą, kai aikštė neužstatoma, o po ja įrengiama požeminė stovėjimo aikštelė. Po šio sprendimo buvo paskelbtas Atgimimo aikštės sutvarkymo idėjų konkursas. Pirmąją vietą komisija skyrė UAB „Cloud architektai“ ir Panevėžio statybos trestui (PST), pasiūliusiems aikštėje atkurti 1990 metų kovo 11-ąją danguje matytas žvaigždes ir mėnulį. Vėliau kilus ažiotažui dėl galimo plagijavimo, mėnulis buvo transformuotas į „dangaus veidrodį” su blyškiu XVIII a. Klaipėdos miesto žemėlapio atspaudu.
Slėptuvės ten,garažai tarp kitko!
Visgi, meras A.Vaitkus neturi kvalifikuotų specialistų, patarėjų, protingai mąstančių, suprantančių miesto „atstatymo” ( po 12 m. valdymo Gr.) svarbiausiais darbais-projektais. Atg. aikštės požeminiai garažai visiškas nonsensas. Yra daugybė argumentų kurie sako -NE, gal ne dabar ir t.t.
Šis projektas tikrai gali pakenkti A.Vaitkui vadovauti miestui, net daeiti iki visokių apkaltų ir pn.
As pykstu ant dabartinio mero ir jo komandos , kad paleido atgimimo aikstes projekta be buvusio iki karo pastatu atstatimo. Tiek jam rupi istorine Klaipeda.
gal reikėtų šviestis ir domėtis ” kas priėmė sprendimą ir paleido !!! ” domėtis ” kaip vyksta miesto valdymas, o ne tik kaltinti ! Domėtis kokie buvo susitarimai ir sąlygos dėl Muzikinio teatro statybų . Klaiku, nuo tų ” aukštesnio išsilavinimo ” – nieko nežinančių .
Automobilio remonto istorija turėtų kainuoti ir postą .
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/02/06/mero-nepasitikejimui-subresti-reikia-beveik-pusmecio/
Jo… Kvapelis nuo mero ir jo komandos nekoks pasklido…
Čia kalti liberalai, koncervatoriai, Lansbergis, dudorius ……
AK.lt tampa pagrindiniu šaltiniu iš kurio vis teka naujausios, svarbiausios žinios miesto gyventojams. Ir dar kokios!Su neatliktų darbų faktais, su įvairių savivaldybės BLOGAI atliekamų darbų sąrašais. Atvirai ir apie miesto naują vadovo intensyvių pastangų gerinti padėtį, dažnai neefektyvų. Yra daugybė pvz. ir iš ES miestų vystymosi, kad geriausia išeitis gerinti savo gyvenamąją aplinką kai tame dalyvauja aktyviai gyventojai. Reiškia, kad jie turi žinoto REALIĄ savivaldybės ir jos įmonių darbo planus. Tai mums padeda ATVIRA KLAIPĖDA .lt
Negali miestas normaliai tvarkytis jei visai nesigirdi Architektūros-Urb. skyriaus darbų. Kraštovaizdžio architektas, miesto paveldo specialistas, aplinkosaugininkas – tai svarbu jų darbai,. O kur jie?
Reikia nedelsiant aktyvinti šių tinginių o gal ir nesugebančių atlikti svarbius miesto darbus tarnautojus.
Visi specialistai išsilakstė, nuekas nenori dirbti kaip tary iniais laikais.
AK tampa liberalu ir lansberginiu ruporu
Bet kur buvo AK dešimt metų kai Klaipėda virto į stagnuojantį miestą kai neįsįsavinimai buvo klaikus ko tada nerašė o dabar kai neveikli valdžia eleminuota tai jau blogai t yra, o ką nuveikė Klaipėdai būdamas valdžioje Šulcas dabar labai aršiai kritikuodamas dabartinį merą
Nieko naujo nesugalvota, daug rėkiama, šaukiama, žadama ir nepadaroma. Buvę merai blogai dirbo, nu va aš tai padarysiu. Stebėtina ir tai, kad buvę merai Grubliauskas, Taraškevičius yra dabartinėje Vaitkaus komandoje. Iš esmės valdžioje visi tie patys.
JO kažkaip Klaipėdai su merais nesiseka ,o aš tikėjausi ,kad bus geriau .
Kas gali būti geriau, kai valdžioj buve „90 metų berniukai ir jų stoguotojai”? Visi reikalai dabar sprendžiasi pagal 90 – ųjų „poniatkes”.
Mere, tvarkyk savo komandą — nėra, kas dirba.
Tragediją, blogiau nei buvo, o klaipėdiečiai durninami, mat kaip meras tvarkosi. Vaitkus dar nepadarė nieko!
Ir ne . Dai kaip daro. Turim bendrą kiemą, dabar turesime kaimyninio pastato nuosavą kelią iš kitos pusės namo . Tam iškirsti sveiki medžiai Debreceno gatvėje. Tik nezinia , savivaldybė, net ir Atvira Klaipėda siūlo džiaugtis, bet gyventojams teks verkti .
„kam tau pinigai, jei neturi fantazijos kaip juos panaudoti” topų topas . Nepyk ,Vaitkau, bet Kisa protingesnis
Kisa kaip Kisa, ale Bender Bėjus tai akurat.