Smeltės pusiasalis

Vėjo jėgainės uoste: statybas jau planuoja ir direkcija

Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią Tarptautinę jūrų perkėlą, kad čia būtų galima plėtoti su vėjo jėgainėmis susijusią veiklą, apie...

Uostas užtveria naujas teritorijas

Šalies prezidentui Gitanui Nausėdai kalbant apie tai, kad uostas turėtų atverti daugiau prieigos žmonėms prie marių, bent jau kol kas fiksuojamas priešingas procesas. „Neliko 1100 metrų (kilometras ir 100 metrų) prieigos prie Malkų įlankos. Kairių gatvė. Priėjimas...

Vėjo jėgainių verslas buvusioje perkėloje: jau projektuojama

Buvusios tarptautinės perkėlos virsmo į jūrinių vėjo jėgainių parko statyboms ir priežiūrai reikalingą platformą kelyje – naujas etapas. Jau paskelbti atitinkami projektiniai pasiūlymai. Projektuotojų vizualizacija Perkėlos teritoriją besinuomojanti Klaipėdos...

Smeltės pusiasalyje švartuosis ir karo laivai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rengiasi teikti paraišką europiniam projektui dėl Smeltės pusiasalyje esančių 149, 150, ir dalies 151-osios krantinių rekonstrukcijai. Šios krantinės bus pritaikytos dvigubai paskirčiai: civilinių komercinių ir karinių laivų...

Buvusi Tarptautinė jūrų perkėla pritaikoma vėjo jėgainių plėtrai

Lietuvai rengiantis Baltijos jūroje statyti pirmąjį vėjo jėgainių parką, Klaipėdos jūrų uostas ruošiasi būti pagrindine platforma vėjo jėgainių gamybos pramonei bei jų priežiūros baze. Klaipėdos uosto pietinėje dalyje, buvusioje Tarptautinėje jūrų perkėloje, jau...

Tarptautinė jūrų perkėla iškeliauja nebūtin

Nuo 2017-ųjų keltų terminalo funkcijos nebeatliekančiame AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) nuomojame Smeltės pusiasalyje pradėta griauti sovietmečiu pastatytos vadinamosios Tarptautinės jūrų perkėlos infrastruktūra. Ko gero, šie darbai yra susiję...

Pin It on Pinterest