Klaipėda ID

Klaipėdos miesto rinkodaros optimizavimas: kaip būtų geriau?

Yra žinoma, kad optimizavimas – tai geriausio sprendimo būdo radimas pagal iš anksto nustatytą kriterijų, siekiant maksimalios tikslo funkcijos reikšmės. Versle nuolat vyksta daug skirtingų veiklos procesų, iš kurių ne visi yra matomi plika akimi. Todėl siekiant...

Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė

Praėjusių metų spalį Klaipėdos miesto tarybos kolegija nusprendė įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Ši mano, jog tai neracionalu, pateikia Kolegijai argumentus ir prašo apsigalvoti. Klaipėdos vaizdas iš...

Tęsiama apklausa dėl Klaipėdos vizualinio identiteto

Pastarąsias dvi savaites buvo įgyvendinamas svarbus Klaipėdos miesto vizualinio identiteto, kuriamo Klaipėdos miesto savivaldybės ir „Klaipėda ID“ iniciatyva, etapas – Klaipėdos visuomenės įtraukimas, kurį kuravo „Xwhy / Supratimo agentūra“.  Sausio 11–18 dienomis...

Клайпеда просубсидирует аренду жилья и курсы литовского языка для «высококвалифицированных специалистов»

Клайпеда начнет принимать заявки на получение субсидий от высококвалифицированных специалистов из Литвы и из-за рубежа. Талантливых профессионалов своего дела будут завлекать деньгами. Самоуправление одобрило решение о выделении средств для специалистов, желающих...

Klaipėdos pradinių klasių mokytojai jaukinasi technologijas

Kelias į mokyklą – kelias į pasaulį. O pasaulis neria į dirbtinį intelektą, virtualią realybę ir netgi metavisatą, todėl skaitmeninio raštingumo pagrindų būtina mokytis nuo mažens. Klaipėdos regiono mokytojai jau antrus metus dalyvauja „Vedlių“ programoje, kuri...

Patvirtino finansinę paskatą aukštos kvalifikacijos naujakuriams

Klaipėdos miesto taryba trečiadienį patvirtino finansinės paskatos teikimo tvarką aukštos kvalifikacijos specialistų pritraukimui iš kitų Lietuvos miestų ir užsienio. Nuo šiol į Klaipėdą persikelti nusprendę specialistai iš kitų šalies miestų ir užsienio valstybių...

Naujas Klaipėdos identitetas – kaip „Eurovizija“

Daugelis žinome tą jausmą, kai mūsų nuomonė nesutampa su ekspertų vertinimu – „Eurovizijos“ dainų konkursas yra geriausias to pavyzdys: auditorijos prašoma balsuoti, bet lemiamą žodį taria siaura grupelė ekspertų, taip neretai sukeldama masių nepasitenkinimą. Pradėjus...

Klaipėdos garsinimui – naujas skyrius savivaldybėje

Klaipėdos savivaldybėje turėtų būti įkurtas naujas Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, kurio paskirtis būtų uostamiestį garsinti Lietuvoje ir užsienyje. Taip penktadienį vieno balso persvara nusprendė Klaipėdos miesto tarybos kolegija, svarsčiusi tris alternatyvas,...

Skelbia viešąjį pirkimą miesto vizualiniam identitetui sukurti

Įgyvendindama miesto pozicionavimo strategiją, Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra „Klaipėda ID“ skelbia viešąjį pirkimą miesto vizualiniam identitetui sukurti. Klaipėdos savivaldybės nuotr. XXI amžiuje miestai aktyviai konkuruoja tarpusavyje ne tik dėl turistų,...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest