Liudvika Kuzminčiūtė

Ar atsisakyti savo nuomonės?

„Vakarų eksprese” 2019 m. kovo 8 d. buvo išspausdintas straipsnis „Prieš tiesiant kelią – aistros dėl medžių“. Perskaičius jį nustebau, nes projekto pristatyme dalyvavau gyventojų prašymų ir straipsnyje aprašytas projekto pristatymo aprašymas ne visai...

Būti ar nebūti keliui į Bendruomenės namus?

Rinkimai baigėsi, bet miestiečių problemos tęsiasi. Jei kas žinote, Debreceno g. 48 yra įsikūrusios kelios įstaigos: bendruomenės namai, eilė socialinių įstaigų. Ne paslaptis, kad poreikis tvarkyti pastato privažiuojamąjį kelią buvo jau seniai. Taigi, privažiuojamojo...

Į Malūno parką ketina investuoti apie 3 milijonus

Nuo 2017-ųjų vasario istorinį Malūno vardą atgavęs buvęs Trinyčių tvenkinys ir parkas jau šiemet turėtų sulaukti tvarkytojų rankų. Pirmadienio vakarą į projektuotojų surengtą jų planų pristatymą atėję gyventojai labiausiai buvo susirūpinę automobilių statymo vietomis...

Skvero grindinyje – tremties žemėlapis

Tarp nemažai erdvių, kuriose turėtų pradėti darbuotis statybininkai, patenka ir skveras prie S. Daukanto ir I. Kanto gatvių sankryžos su tautos kančios memorialu. Rekonstrukcijos sprendinių pristatymo visuomenei metu paaiškėjo, jog didžiulių revoliucijų architektai...

Ekstremalios padėties nori ir gyventojai, ir politikai

Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komitetas antradienį nusprendė kreiptis į specialią komisiją ir Savivaldybės administracijos direktorių, kad būtų įvertinta galimybė mieste skelbti ekstremalią padėtį dėl pastaruoju metu žmones kankinančios...

Donelaičio aikštė: ar išsaugos daugiau medžių?

Nors labdaros ir paramos fondo „Žaliuok, mano mieste“ užsakymu Kristijono Donelaičio aikštės rekonstrukcijos projektą rengiantis telšiškis architektas Algirdas Žebrauskas lyginant su pirmuoju pristatymu jau gerokai pakoregavo siūlomą idėją, negausiai į viešą sprendinių pristatymą susirinkę klaipėdiečiai reiškė nuogąstavimus, kad taip esą bus prarastas skveras arba realybė neatitiks gražios vizualizacijos.

Klaipėda – darnios ar chaotiškos architektūros miestas?

Klaipėda – unikalus miestas, vienintelis Lietuvos uostas. Tokį jo unikalumą norisi išsaugoti, nors mums kelia susirūpinimą miesto širdyje ruošiami keli projektai – Danės skvero ir krantinės rekonstrukcija, daug diskusijų sukėlęs Atgimimo aikštės projektas, Muzikinio...

Uosto bendrasis planas: liko tik patvirtinti

Pirmadienį Uosto direkcijoje vykusio baigiamojo susirinkimo–konferencijos metu ne itin gausiai susirinkę visuomenės atstovai išsakė savo pastabas bei pasiūlymus dėl parengto Klaipėdos uosto bendrojo plano. Uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto...

Siūlys keisti juokingas baudas už taršą

„Monitoringą ir kontrolę atliekančios institucijos turėtų geriau bendradarbiauti, kompetencija neturėtų būti taip išskaidyta. Nesu botago šalininkas, bet pažeidimas turėtų motyvuoti, o dabartinės 85-170 eurų baudos yra kokybiško specialisto vienos valandos...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest