Viadukas

Tilto per geležinkelį istorijoje – ir rekordai, ir teismai

Prieš dešimtmetį Klaipėdoje pastatyto ilgiausio Lietuvoje pėsčiųjų tilto, sujungusio Šaulių ir Kretingos gatves, istorija prasidėjo dar dešimčia metų anksčiau, o jos peripetijos baigtos narplioti tik šiemet. „Atviroje Klaipėdoje“ –  dar vienas projekto „30...

Šiaurinis išvažiavimas: statytas uostui, tarnauja miestui

Per pastaruosius 30 metų Klaipėdoje nutiesta ne viena gatvė, tačiau didžiausia iš jų – magistrale tapęs ir uostamiesčio transporto struktūrą kardinaliai pakeitęs Šiaurės prospektas. Jis yra viena iš viso šiaurinio išvažiavimo – didžiausio Klaipėdoje įgyvendinto...

Nenumatytos kliūtys brangina estakadą

Dar vasarą pradėti Vilniaus, Šilutės plentų ir Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos projekto darbai buksuoja – iškilo grėsmė, jog nemažą dalį vadinamosios estakados būtina perprojektuoti, dėl ko jos įgyvendinimo darbai pabrangtų ne vienu milijonu eurų....

Viadukas – lyg nepageidaujamas kūdikis

Net iki teismų privedęs Kretingos ir Šaulių gatves jungiantis pėsčiųjų viadukas per geležinkelį ir toliau lieka „Lietuvos geležinkelių” nuosavybe, nors įmonė nori jį perleisti Klaipėdos savivaldybei – ketvirtadienį miesto Taryba atsisakė priimti...

Ar pavasarį pakils Pilies tiltas?

„Atvira Klaipėda” jau rašė, kad miesto valdžios atstovai, siekdami į Dangę tarp Pilies ir Biržos tiltų privilioti daugiau laivų, ketina nustatyti tvarką, pagal kurią Pilies tiltas būtų keliams bent jau porą kartų per parą. Tačiau dabar miglota atrodo netgi...

Pin It on Pinterest