Klaipėdos laivų remontas

Tarptautinė jūrų perkėla iškeliauja nebūtin

Nuo 2017-ųjų keltų terminalo funkcijos nebeatliekančiame AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) nuomojame Smeltės pusiasalyje pradėta griauti sovietmečiu pastatytos vadinamosios Tarptautinės jūrų perkėlos infrastruktūra. Ko gero, šie darbai yra susiję...

Atsirado šansų sutvarkyti dalį dykvietės prie miesto širdies

Po daugiau nei keturis su puse metų trukusio bylinėjimosi Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) galutinai konstatavo, kad Nacionalinės žemės tarnyba (NŽT) buvo neteisi, netenkindama AB „Klaipėdos laivų remontas” (KLR) prašymų dėl 10 arų sklypo, esančio...

Бог любит троицу: китобойное судно „Ole Willasen” убрали из акватории реки Данге

Норвежское судно „Ole Willasen“ отбуксировали на территорию предприятия „Klaipėdos laivų remontas“. Как известно, в 2021 году тральщик, который был спущен на воду в 1948 году, тонул несколько раз. «Наконец-то! В „последнее“ путешествие отправилось самое известное...

„Ole Willassen“ utilizavimas užtruks

Šią savaitę Dangės upėje jau ketvirtą kartą pradėjus sklęsti norvegų laivui „Ole Willassen“ penktadienį „Klaipėdos laivų remontas“ išplatino pranešimą, kuriame teigia, jog pradeda šio laivo utilizavimo procedūras, bet jos esą gali užtrukti. Šiuo metu laivas, aptvertas...

Karinėms jūrų pajėgoms – dar vienas nepalankus teismo verdiktas

Per pastaruosius mėnesius jau antra Klaipėdos įmonė teisme įrodė, kad Lietuvos kariuomenė netinkamai vykdo su karinių jūrų pajėgų technika susijusius viešuosius pirkimus. Gegužę po Vakarų Baltijos laivų statyklos skundo Apeliacinis teismas panaikino kariuomenės...

Uoste – teršalų dėmė

Uosto direkcija pranešė, kad šeštadienį, 9.28 val., buvo gautas pranešimas, jog įmonės „Klaipėdos laivų remontas” teritorijoje, Kruizinių laivų terminalo vidinėje akvatorijoje pastebėta, pirminiais duomenimis, nedidelė išsiliejusio kuro dėmė. Uosto direkcijos...

Dukart upėje skendęs laivas nugabentas į remonto doką

Trečiadienį į bendrovės „Klaipėdos laivų remontas” doką saugiai nutemptas dukart šį rudenį Dangės upėje skendęs žvejybos laivas „Ole Willasen“. Klaipėdos savivaldybė tikina, kad sieks, jog raštiškai būtų įteisinta laivų savininkų atsakomybė už galimų pasekmių...

Prie Klaipėdos piliavietės – NT sandoris (papildyta)

Bendrovė „Kruizinių laivų terminalas“ nusprendė atsisakyti dar vieno jai priklausančio pastato. Nuspręsta parduoti prie pasukamo tiltelio esantį viešbutį „Old Mill Hotel“, todėl miesto valdžios prašyta sutikimo perleisti nuomos teisę į valstybinės žemės sklypą. Tokį...

„Meridianas“ grįžo namo

Penktadienio rytą po šiek tiek daugiau nei pora savaičių trukusių planinio remonto darbų į savo įprastą vietą iš „Klaipėdos laivų remonto” doko pradėtas plukdyti vienu iš miesto simbolių laikomas burlaivis „Meridianas”. Martyno Vainoriaus nuotr....

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest