Mano būstas

Gyventojai: sušalsime dėl Tarybos nario užsispyrimo (43)

Gyventojai, prieš daugiau nei metus besiskundę, kad miesto Tarybos nario Arvydo Vaitkaus kontroliuojama bendrovė kiša pagalius į daugiabučio Minijos g. ...
2022-09-20
Skaityti daugiau

Sutapimas: didelė sąskaita atėjo nusprendus atsisakyti administratoriaus

Daugiabučio bendriją sugalvoję įkurti Danės g. 21 namo gyventojai tikina, jog iš administratoriaus UAB „Mano būstas Baltija” sulaukė galimai nepagrįstos ...
2022-03-02
Skaityti daugiau

Gedimai daugiabučiuose: kur jų fiksuojama daugiausia?

Dažniausios daugiabučių problemos, kurioms likviduoti prireikia avarinės tarnybos profesionalų, slypi vandentiekio ir vamzdynų sistemose. Nors šie gedimai sudaro daugumą iškvietimų, ...
2022-02-15
Skaityti daugiau

„Mano BŪSTAS“ savitarna naudojasi jau 117 tūkstančių klientų (1)

Daugiau nei 190 tūkst. klientų visoje Lietuvoje aptarnaujantis „Mano BŪSTAS“ teigia fiksuojanti rekordiškai augančius gyventojų prisijungimus prie elektroninės savitarnos sistemos. ...
2022-02-07
Skaityti daugiau

Dar vienas D. Jackos įmonės „Civinity“ „Fake news“ (6)

Ignas Daunys, prisistatęs daugiabučio Taikos pr. 19 gyventoju, yra Deivido Jackos valdomos bendrovės „Civinity“ darbuotojas, kuris ne tik klaidina gyventojus, ...
2022-01-26
Skaityti daugiau

Neįtikėtinos 50 proc. nuolaidos būsto administravimo paslaugoms (3)

Kiekvienas buto savininkas tikisi, kad daugiabutis namas, kuriame praleidžia didelę dalį savo laiko, bus tinkamai prižiūrėtas, o teikiamos paslaugos atitiks ...
2022-01-25
Skaityti daugiau

„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba: per metus – 23 tūkst. iškvietimų

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ...
2022-01-25
Skaityti daugiau

„Mano BŪSTAS“ teigia, kad susisiekti su jos konsultantais tapo greičiau ir paprasčiau (1)

Neseniai kiekvienam daugiabučiui namui priskyrusi po klientų atstovą bendrovė „Mano BŪSTAS“ teigia, jog ženkliai pagerino ir klientų aptarnavimą. Įmonė praneša, ...
2022-01-06
Skaityti daugiau

„Mano BŪSTAS“ kiekvienam namui skiria po atstovą (1)

Daugiabučių priežiūros paslaugas teikianti bendrovė „Mano BŪSTAS“ pranešė, jog atsižvelgdama į klientų pageidavimus bei gerinant aptarnavimo kokybę iš esmės pertvarkė ...
2021-12-03
Skaityti daugiau

Apklausa: „eBŪSTO“ savitarna – geriausia

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ klientai, lyginant su kitų daugiabučių priežiūros įmonių klientais, geriausiai vertina galimybę naudotis jiems skirtais skaitmeniniais savitarnos įrankiais, ...
2021-10-27
Skaityti daugiau

„Mano būstas“: visi administruojami daugiabučiai šildymo sezonui jau paruošti

Jau netrukus prasidėsiantis šildymo sezonas grasina gerokai patuštinti klaipėdiečių pinigines, nes ženkliai brangsta centralizuotai tiekiama šiluma. Prognozuojama, kad šilumos kaina ...
2021-09-22
Skaityti daugiau

Aiškinosi, kuri įmonė geriausiai informuoja klientus apie namo kaupiamąsias lėšas

Bendrovė „Mano BŪSTAS“, lyginant su kitomis daugiabučių priežiūros įmonėmis, aiškiausiai bei suprantamiausiai savo klientams suteikia galimybę stebėti, kiek jų namai ...
2021-09-14
Skaityti daugiau

Pin It on Pinterest