1948-1949 metais Klaipėdos miesto valdžios spręstų su sporto infrastruktūra susijusių klausimų dokumentai atskleidžia ir faktą, jog Jono kalnelio užutėkis, kuriame…
Kaip sutramdyti potvynius Šilutės rajone (1)
Penkis metus kasmet siunčiu savo straipsnį Šilutės valdininkams, o jie 5 metus taip ir neišmoko skaityti. Dalinuosi patarimais, kaip sutramdyti…
Paminklas prancūzų karo belaisviams perkeltas į naują vietą (1)
Paminklas Prancūzijos karo belaisviams atminti iš Klaipėdos uosto veiklai naudojamos teritorijos perkeltas į visuomenei labiau prieinamą vietą – taip pat…
Pokario Klaipėda: nelegalūs gėrimų „taškai”, prekyba iš po prekystalio (2)
1946-1947 metais Klaipėdos valdžiai teko sukti galvą ne tik dėl to, kokias teritorijas priskirti naujai besikuriančiomis įmonėms, bet ir kovoti…
Dėl laivybos Vilhelmo kanale – rezoliucija ministerijoms (12)
Iš Klaipėdos kelias ministerijas turėtų pasiekti rezoliucija, kuria bus siekiama atkreipti dėmesį į Vilhelmo kanalo problemas ir ieškoti galimybių jame…
Laivyba kanale: pirmas iššūkis – vos keli metrai (4)
Trys pamario savivaldybės – uostamiestis, Klaipėdos ir Šilutės rajonas – dėl laivybos Karaliaus Vilhelmo kanale turi ambicingų planų, kuriuos trys merai aptarė ketvirtadienio popietę plaukdami šiuo XIX amžiuje iškastu vandens telkiniu.
Siekia pažadinti Dangę (8)
Žurnalistas, redaktorius ir buriuotojas entuziastas Kęstutis Oginskas klaipėdiečiams pristatė studiją apie Dangės upės įveiklinimą, Kuršių marių kanalo eismo sureguliavimą, naujus pramoginius…
Surado alternatyvą III vandenvietei
Uosto direkcijos užsakymu atlikta Klaipėdos miesto III vandenvietės iškėlimo galimybių studijos Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaita parodė, kad nusprendus uždaryti…
Uosto direkcija įveikė paveldosaugininkus
Uosto direkcijai pavyko pirmos instancijos teisme įrodyti, kad paveldosaugininkai be pagrindo pernai spalį išplėtė Karaliaus Vilhelmo kanalo saugomos teritorijos ribas. Jos…