Andrius Samuilovas

Klaipėdą su rajonu jungiantis naujas maršrutas pasitvirtina

Bandomasis viešojo transporto maršrutas Nr. 35  Klaipėda – Slengiai – Trušeliai – Smilgynai, pradėtas šių metų balandį, panašu, pasivirtino: VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško vežėjo, galinčio teikti šią paslaugą dar 10 mėnesių. Pasak šios...

Viešasis transportas: pokyčių metai

Miesto tarybai patvirtinus VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) 2021-ųjų ataskaitą, su ja galima susipažinti įstaigos puslapyje. Suprantame, kad KKT veikla svarbi kiekvienam klaipėdiečiui, ir ne tik, todėl siekiame, kad bendruomenė turėtų supratimą apie jai...

Grįžo ikipandeminis keleivių skaičius

Paskutiniąją balandžio savaitę pirmą kartą fiksavome 2% didesnį, lyginant su ikipandeminiu vidurkiu, Klaipėdos viešojo transporto keleivių skaičių (laužyta violetinė linija lentelėje). Mums 2019-ieji yra svarbi riba: tai tas atskaitos taškas, kai nebuvo nei...

Atsiskaitymas už kelionę banko kortele bus

Būsimą miesto greitųjų autobusų liniją (BRT, Bus Rapid Transit) „Atviroje Klaipėdoje“ kol kas labiau aptarinėja asmeninių automobilių vairuotojai. Mes taip pat vertiname šiuos savo keleivius, bent epizodiškai besinaudojančius viešuoju transportu: jie yra reiklūs...

Priemiestis – integrali Klaipėdos viešojo transporto dalis

Prieš gerą dešimtmetį, 2011 metų rudenį, startavo privežamųjų autobusų, iš Klaipėdos rajono teritorijoje esančių gyvenviečių atvežančių iki Klaipėdos naujakurius, sistema. Skeptikų tada netrūko: kas veš? Kas finansuos? Kas paruoš infrastruktūrą? Ar bus keleivių? Dabar...

Keleivinio transporto bilietas galios ir keltuose į Smiltynę

AB „Smiltynės perkėla” sudarė sutartį su VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” dėl keltų bilietų platinimo miesto viešojo transporto sistemoje. Apie tokią galimybę kalbėta jau keletą metų, tačiau dėl realios paslaugos sutarta tik visai neseniai. Sandorio vertė...

„Šoferių viliotinis” nevilioja tik šiandien

Architekto Edmundo Andrijausko mintys apie BRT (bus rapid transit) linijos Klaipėdoje tiesimą vertingos savo nuoširdžiu dėmesiu judumo problematikai, tačiau jau konkrečiose jo įžvalgose išliekamąją vertę turinčių pastabų randu ne tiek jau daug. Tas straipsnis yra...

Greitieji autobusai: būti ar nebūti

„Sprendiniai yra radikalūs. Reikia apsispręsti – darom, ar nedarom?” – beveik ultimatyviai politikų apie greitųjų autobusų (BRT) projektą ketvirtadienį klausė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis. Miesto tarybos Miesto ūkio...

Trejetui mėnesių bus uždaryta Šilutės plento atkarpa

Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisija pritarė AB „Kauno tiltai”, statančios estakadą Baltijos, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžoje, prašymui trejetui mėnesių uždaryti Šilutės plento atkarpą nuo Dubysos gatvės iki žiedo. Statybos vadovas Aurimas Garbačiauskas...

Su dešimties eurų 365 dienų bilietais – dešimtadalis kelionių

Nuosekliai plėsdama papildomų viešojo transporto lengvatų kategorijas Klaipėdos savivaldybė nuo šių metų pradžios 96% lengvatą suteikė vyresniems kaip 70 metų asmenims, perkantiems 365 dienų bilietą, galiojantį miesto autobusų maršrutuose nuo pirmojo pažymėjimo datos....

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest