KLASCO

„Klasco” pateikė poveikio aplinkai mažinimo planą

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”) pranešė, kad vykdydama rugpjūčio 10 d. Aplinkos apsaugos departamento privalomąjį nurodymą rugsėjo 12 d. pateikė generalinio direktoriaus Vytauto Kauno patvirtintą poveikio aplinkos oro kokybei mažinimo...

Išorinio uosto projektu domisi ir arabai

Pirmadienį pristatydamas naujausius veiklos rezultatus Uosto direkcijos generalinius direktorius Arvydas Vaitkus pabrėžė, kad per artimiausius trejus metus į infrastruktūros plėtrą numatoma investuoti apie 407 mln. eurų.  Didžiausia šios sumos dalis teks molų...

Prokuratūra tirs taršą (atnaujinta)

Klaipėdos apylinkės prokuratūra pranešė, kad įvertinus ir patikslinus asociacijos „Klaipėdiečių iniciatyva už demokratiją ir ekologiją“ (KIDE) pareiškime pateiktą informaciją apie galimai viršytas oro taršos normas gyvenamuosiuose Klaipėdos miesto šiaurinės dalies rajonuose, besiribojančiuose su Klaipėdos uostu, priėmė sprendimą pradėti ikiteisminį tyrimą.

„Klasco” palapinės stovės dar 7 metus?

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), 2016-ųjų vasarą savo nuomojamoje teritorijoje, buvusiame Vitės kvartale, įrengusi tris laikinus palapinėmis vadinamus statinius žadėjo juos čia laikyti tik dvejus metus, kol vyks sandėlio remontas. Tačiau...

„Klasco”: naftos kokso gali nelikti

„Revizuosime krovinį. Greičiausiai čia jo neliks. Arba bus iškeltas į pietinę uosto dalį, arba iš viso jo neliks”, – taip apie juodomis dulkėmis dalį Klaipėdos miesto padengusį naftos koksą pirmadienio popietę susitikime su uostamiesčio bendruomenių...

Po pareiškimu dėl taršos – 862 parašai

Su tarša nebesitaikstantys aktyvūs klaipėdiečiai pirmadienio popietę Klaipėdos apygardos prokuratūrai įteikė prašymą dėl viešojo intereso gynimo ir ikiteisminio tyrimo pradėjimo pagal Baudžiamojo kodekso straipsnį, numatantį atsakomybę už aplinkos apsaugos taisyklių...

„Klasco” žada papildomas aplinkosaugos priemones

Penktadienio rytą į ekskursiją po įmonės teritoriją žurnalistus sukvietusi Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) vadovybė pristatė jau pritaikytas aplinkosaugos priemones, turinčias sumažinti jos kraunamų krovinių dulkėtumą, ir naujas, kurias žada pritaikyti jau kitą savaitę.

Ar iš tiesų uoste per daug paveldo?

Uosto direkcija teisme bando nuginčyti paveldosaugininkų sprendimą, kuriuo buvo išplėstos nekilnojamuoju kultūros paveldu esančio Karaliaus Vilhelmo kanalo ribos taip, kad jos dabar patenka į uosto teritoriją ir esą trukdo tiesti geležinkelį. Apie susikirtimus su...

Uosto tarša – pamatuojama

Visi daug kalba apie taršą, visaip kraipo informaciją sau naudinga linkme, padangos jau visiems dyla, bet pamiršta, kad uosto tarša yra pamatuojama kaip krovinio praradimo procentas. Trąšų versle yra priimtas toks krovinio praradimas kaip nubyrėjimas/nudulkėjimas...

Dėl taršos kreipsis į prokuratūrą

Antradienio vakarą socialiniame tinkle „Facebook” paskelbta, kad pradedami rinkti parašai po kreipimusi į Klaipėdos apygardos vyriausiąjį prokurorą dėl viešojo intereso gynimo ir ikiteisminio tyrimo pradėjimo pagal Baudžiamojo kodekso straipsnį, numatantį...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest