Vaidotas Šileika

Klaipėdos uostininkai: Baltarusijai bus sunku visur

Apžvelgdamas devynių mėnesių Klaipėdos uosto krovos rodiklius Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentas Vaidotas Šileika penktadienį surengtos spaudos konferencijos metu teigė, jog šiuo, dėl įvairių priežasčių sudėtingu laikotarpiu, įmonės vis dar...

Nuo 2022-ųjų – nauja uosto žemės nuomos mokesčio tvarka

Susisiekimo ministerija skelbia, kad kartu su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) ir Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija pasiekė sutarimą dėl uosto žemės nuomos mokesčio, kuris nebuvo keistas daugiau nei dešimtmetį, apskaičiavimo. Susisiekimo...

Uosto tarybos posėdyje – aktualūs investicijų ir plėtros klausimai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto gilinimas iki 17 m., investicijų programos 2021–2024 metais, Klaipėdos uosto įmonių įdiegtos ir planuojamos įgyvendinti priemonės ekologijos srityje – temos, kurias penktadienį posėdyje aptarė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tarybos...

Uoste – išskirtinis krovinys

Klaipėdos konteinerių terminale į baržą ketvirtadienio rytą pakrautas galingiausias Baltijos šalyse autotransformatorius, skirtas Lietuvos ir Lenkijos elektros sistemų jungties „LitPol Link“ išplėtimui. Martyno Vainoriaus nuotr. „Šiandien pasitinkame ne tik...

Klaipėdos konteinerių terminale – galingas naujas kranas

Klaipėdos uostą pasiekė neįprastas krovinys – iš Suomijos Hanko uosto į Klaipėdos konteinerių terminalą (KKT) atplukdytas pirmas iš dviejų STS (ship-to-shore) kranų, užsakytų iš vieno didžiausių pasaulyje kranų gamintojo „Konecranes“. Ant specialios baržos užkeltas...

Uosto vadovas apie taršią krovą: arba pasitaisys, arba turės nutraukti

Klaipėdos uosto kompanijos ruošiasi naujiems iššūkiams, nes nuo gegužės 1-osios griežtėja aplinkosauginiai reikalavimai, kuriais numatoma, kad įmonės gali būti baudžiamos ir už  taršą už jų teritorijos ribų. Tačiau pabrėžiama, kad įgyvendinti tokius reikalavimus yra...

Klaipėdos uoste – problemos ir dėl Sueco kanalo, ir dėl Baltarusijos

Nors pirmąjį šių metų ketvirtį Klaipėdos uostas baigė optimistiškai, pastaruoju metu daugėja nerimą keliančių ženklų, galinčių turėti įtakos krovos apimčių sumažėjimui. Klaipėdos uoste jau dabar jaučiami Sueco kanalo užblokavimo padariniai, uosto kompanijos ruošiasi...

„TT-Line“ pasirinko kitą terminalą

Penktadienį į Klaipėdą pirmą kartą atplaukė naujas „TT-Line“ linijos keltas „Marco Polo“. Laivas prišvartuotas prie UAB Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) valdomos 128 krantinės, kur per pastaruosius du mėnesius buvo įrengtas „TT-Line“ keltų aptarnavimui skirtas...

Klaipėdos pramonininkams – pripažinimo ženklai

Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK) savo veiklos 30-mečio proga pagerbė ir LPK 30-mečio garbės ženklu apdovanoti, konfederacijai, šalies verslui bei pramonei nusipelnę asmenys. Tarp jų – ir klaipėdiečiai. Už didelį indėlį plėtojant Lietuvos pramonę ir verslą...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest