Būtingė

Išorinio uosto studija įdomi tik keletui?

Nors viešumoje netrūksta nepasitenkinimo Uosto direkcijos planais išorinio uosto vietą numatyti ties Melnrage, atnaujinta studija, kuri bus pagrindas Vyriausybei pripažinti tokią Klaipėdos uosto plėtrą svarbiu valstybei ekonominiu projektu, visuomenė per visą jos...

Didelių skaičių magija arba Kur statysim uostą

Nuo pat 2017 m. lapkričio Klaipėdos miesto bendruomenės prašė ir reikalavo paviešinti dar 2011 m. konsultacinės bendrovės INROS LACKNER AG (Vokietija) atliktą giliavandenio uosto statybos studiją. Klaipėdiečių bendruomenėms vis magėjo pasitikrinti – o kokiais gi ten...

Nauja Būtingės studija – priešingas rezultatas

Melnragės išorinio uosto projektas galėtų atsieti 1,1 mlrd. eurų, Būtingės – 1,22 mlrd. Taip buvo teigiama 2011 m. atliktoje Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studijoje. Ją atnaujinusios bendrovės „Smart Continent LT“ atstovai jau pateikia...

„Išorinis uostas – sąlyginis sprendinys”

Artėjant Klaipėdos uosto bendrojo plano svarstymo finišui su susisiekimo viceministru Pauliumi Martinku ir aplinkos viceministru Martynu Norbutu bei įvairiais specialistais susitikę Klaipėdos bendruomenių atstovai buvo patikinti, kad galutinę išorinio uosto vietą...

Akcija „Nugulkime Lietuvos paplūdimius”

Jei vieną gražią vasaros dieną visi Lietuvos gyventojai – nuo mažo iki seno – suvažiuotų į mūsų šalies pajūrį ir panorėtų nugulti paplūdimyje, paskaičiavau*, kad kiekvienam šiandien tektų po 1,5 kvadratinio metro plotelį. Gulėtų visi kaip silkės statinėje,...

Išorinis uostas: prasideda naujas etapas

Klaipėdos miesto tarybos kolegija penktadienį vienbalsiai pritarė vadinamajam dalykinių sąlygų sąvadui, kuriuo vadovaujantis toliau bus deramasi su Vyriausybe dėl galimybės ir miesto bendrajame plane nurodyti maksimalų uosto plėtros variantą. Posėdyje dalyvavęs...

Giliavandenio uosto projektas Melnragėje: sovietmečio šešėliai

Pažvelgę į Klaipėdos miesto ir uosto istoriją mes pamatytume, kad, ko gero, nuo savo atsiradimo laikų uostas ir miestas buvo vienas organizmas. Plėtėsi uostas – plėtėsi ir miestas. Mėmelio uostas visada buvo integrali miesto dalis, niekas negalvojo apie uostą kaip...

Utopija: miestas – uostas, kaip miesto klientas?

Neseniai klaipėdiečiams pristatytoje MĖLYNOJO PROVERŽIO strategijoje matome, kad mūsų nykstantį miestą gaivins uostas ir jūros verslų bei ryšyje su jais generuojama veikla. Būtų apgailėtinas neapdairumas neigti uosto įtaką šalies ekonomikai, jo įtaką miestui, tačiau...

Apie uostą ir mitus

Jau ne pirmą kartą spaudoje girdisi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos balsas (KVJUD) (tiesiogiai arba per tarpininkus), vadinantis dėl maksimalios uosto plėtros Klaipėdos paplūdimiuose protestuojančius klaipėdiečius „mitų kūrėjais ir šmeižtų platintojais“....

Kas rašoma giliavandenio uosto studijoje?

Pajūrio bendruomenės bei giliavandenio uosto Melnragėje projektu abejojantys klaipėdiečiai, šį pirmadienį piketavę ir netoli Vyriausybės, reikalavo visuomenę supažindinti su dar 2011 m. parengta Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija....

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest