Linas Poška

Koronavirusas: pasiruoškime išlikti sveiki

Aprašytas per Kiniją grįžusio klaipėdiečio negalavimo atvejis paskatino pačiam pasidomėti į to straipsnio pavadinimą iškeltu klausimu. Taigi, dalinuosi, ką išsiaiškinau per savaitgalį. Ministras sprendžia kitą problemą Prieš savaitę buvo paskelbta, kad Lietuva jau...

Perkėla. Maisto reikalai

Jeigu reiktų apibrėžti, kas rūpėjo Klaipėdos upių prieplaukai pirmąjį tarybinį dešimtmetį, teisingiausia būtų pasakyti: viskas, išskyrus perkėlą į Smiltynę. Pirmaisiais metais įmonė buvo savipakankamas ūkinis vienetas, kuris, greta krovinių ir negausių keleivių...

Perkėla. Senieji laikai

Jeigu yra sąsiauris – per jį keliamasi. Nėra pagrindo abejoti, kad per dabartinį Klaipėdos sąsiaurį į neriją ir atgal žmonės ėmė kilnotis kai tik apsigyveno šiuose kraštuose. Iki rašytinės istorijos pradžios apie tokių kelionių pobūdį ir intensyvumą galima spręsti iš...

Isadora Duncan triušius pjausto vonioje

Ateinantį sekmadienį Klaipėdoje vėl bus trikdomas eismas. Šį kartą bėgs studentai.  Metai dar nesibaigė, Kalėdoms turbūt dar ko nors sulauksime, bet jau yra prasmė fiksuoti tarpinio finišo rezultatus – kiek kartų šiemet Klaipėdoje dirbtinai buvo trikdomas eismas. Nesu...

Valdiškas autobusų parkas – gėris

Pasižiūrėkime, kuo yra blogai ir gerai, jeigu keleivius veža municipalinė autobusų/troleibusų įmonė. Šiame rašinyje – tik apie tokios nuosavybės formos sukuriamus gėrius/išvengiamus blogius. Pagarbesnis požiūris į darbuotoją Turbūt visi valdiški parkai turi su savo...

Vėl pamatavo kreiva liniuote

Paskutiniame rašinyje apie Laisvosios rinkos instituto kuriamus reitingus išreiškiau abejonę, kad šiais metais įstaiga pataisys savo tyrimų metodiką. Liūdna, bet buvau teisus. Savivaldybių viešojo transporto organizavimo pažangumo skaičiavimo metodika liko ta pati,...

Senovės viešojo transporto ekspertai

Prikabintas 1995-ųjų straipsnis – iš tų laikų, kai Klaipėdoje buvo tikra bėda su viešuoju transportu. Šiandienos skaitytojui į akį kris to laiko ženklai: autoriaus visažinystė ir rėksmingumas (tuo metu spaudos stilius mažai skyrėsi nuo dabartinių interneto...

Liguistas noras pagerinti gyvenimą

Seime svarstomas Transporto lengvatų įstatymo pakeitimas, nustatantis 80% transporto lengvatą visiems nedirbantiems pensininkams (dabar galioja 50% nuolaida 70+, 80% nuolaida 80+). Tyros širdies žmonės tegu džiaugiasi (mažiau džiaugsis, kai iki 80 metų turės kas...

Viešojo transporto geometrija

Aptariant Klaipėdos viešąjį transportą (VT) dažnai paminima, jog jį organizuoti lengviau nei kituose miestuose, mat Klaipėdos gatvių tinklas esąs linijinis, o daugumoje Lietuvos miestų – radialinis. Suprask – trys gatvės mieste, tai ar daug čia proto reikia? Ir taip...

Tarnybinės etikos problemos ir paradoksai

Paskelbta, kad miesto Tarybos narys pažeidė tarnybinę etiką. Žinią skaitytojai sutiko abuojai, įprasto emocingo komentavimo politikų doros klausimais nėra. Skaitytojai šiuo atveju parodė daugiau išminties nei tos komisijos nariai. Normintojo tikslai buvo pasiekti...

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest